torsdag 5 mars 2009

Mammaledig?????




Nääää vad jag vet är inte jag mammaledig ännu!!??!?!?!
Jag ska jobba minst en månad till.....
Och vad jag kan se så står det LOTTA fortfarande
på mitt skåp!!!! Kanske spökar det på mitt jobb:)


Jättekonstigt....Janna (som ska gå på mitt gravvik)
hennes grejjer hade flyttat in i mitt skåp
och jag med 15 kilosövervikt kom inte åt mina skor
ensengång!!!



Det e inte jättemycket ordning på den där
lilla tösen heller.... Nä nu blir det hänglås och larm....
säkert används MINA saker när jag e ledig oxå...min privata
mugg och mitt glas ska låsas in där oxå!!!!!!
Å mina Crocs...vem har använt dom när jag inte ser;)
Nu startar utredningen.... hihihi



Det här e Johannas groggers.....men inte hennes fötter!!!!!!!
SKUMT VA!!!
Johanna.....LÅS DITT SKÅP en tjuv e i farten;)


Nya varor på jobbet från Different design...Bara älskar
deras grejjer, denna lampan va riktigt snygg!!
Å våran fina praktikant Helena
som slutar på fredag...*sorg*



Vattenkannor...fina!



skyltar...fina



ääälskar dessa *löööve*



Bokstäver..



Janna plockar upp tavelramar!!



Å hon försöker få ihop en hylla....Helena hjälpte henne oxå
det gick sådär med skruvandet för dom



tur att proffset va där... 2 skruvar ...JÄTTESVÅRT;)
Det gjorde jag på 3 sekunder



Höggravida jag fick montera hela skohyllan......
jag hitta den gömd bakom en vagn...
för Janna hade gett upp!!!!!!!!!!!!!!!!!!



En fiiiin cykel som vi ska skylta med....
fått låna av min älskade storasyster*puss*
Praktikant Helena har "blommat" till den


SNYGGT!!! VÅRKÄNSLOR!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg på en av bilderna vem som hade Joahnnas Groggers, ni får ta slarvpellan i örat och smiska upp henne, annars får hennes mamma rycka in.
kram Storasyster

Anonym sa...

Mina skoooooor! buuhuuuu... dom bli ju förstörda:P Ne nu får jag låsa mitt skåp, nån kan ju sno min golfklubba som står där inne! hehe

Lena sa...

åhhh fina grejer.. vill ha massa .