torsdag 12 mars 2009

NU blir jag galen ;)




Dom här fina fick jag å Jonas av Lena
i början när vi fick reda på att vi skulle ha bebis...
Den lilla björnfamiljen är fantastisk;)



Men NÅGON jävlas med mig...för att jag vill ha
saker stående på ett "perfekt" sätt...
men varje gång älskade lillasyster vart hemma
har lillbjörn bytt plats!!!!!!
Jag ska smygfilma hennes nästa besök



Å MITT MITT MITT skåp....hur hamnade MINA
skor och MIN påse på översta hyllan????
Jag blir tokig!!!!!!!!!! ;) ;) ;)


Såhär ska det va =)
Mina grejjer i MITT skåp...extrapersonalsgrejjer i
DERAS skåp.... undra vad man säger till polisen när man anmäler???



Johanna åker till Thailand idag..stor sorg nu.
Men vi bestämde oss för att gå till Ica maxi för att köpa
farväl-fika..Johanna försökte gå ut mot enkelriktat...
dumma blondin..ha ha ha



Här ligger det GOA


SEEEEMLOOOR ;)



När vi kom tillbaka till jobbet såg vi att vi nog köpt
lite för mycket..Godis, semlor,bulle, mazariner



Johanna fotar freeport för att kunna blogga
sin älskade arbetsplats...jag fotar Johanna
för att kunna blogga min älskade arbskamrat!
2 veckor i Thailand...ORÄTTVIST!!!!

3 kommentarer:

Lena sa...

Det är inte jag .. Jag LOVAR .
Den måste ju ändra sig när jag inte är där med ..
Pussss

Lotta sa...

Nääähä du...bara när du e där:)
Då e det Jimmy då...han ska få

Lena sa...

mmm det är det nog.. Ge han bara =)