lördag 28 februari 2009

Tvålarna har kommit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äääääntligen har det hänt...
det vi alla väntat på....
TVÅLARNA har kommit, nya sorter såsom
hallon,vanilj å gurka....Min
lycka e total. Det är riktigt kul
å få fylla på och göra
iordning bland tvålarna!!!!


Stora fina högar =)



Mandeltvål...mums



VACKERT!!!



Duschcreme..lotion..peeling med aloe vera
grymt bra


Massageolja...har ej provat...Jonas e ingen massör
nämligen;(
Fast det lilla jag masserat mig på armen...GRYMT!!!
Vaniljen e Jummy



Badsalt å bubbelbad



Å franska flytande tvålar....Oxå jättegoa
Mandel e min favorit..men idag fick vi även
gurka...den verkade fräsch



Jag måste ha i vårt äppelträd!!!!



eller vit katt???




NEJ jag jobbar inte med muppar... Marie å Johanna
e nyligen utsläppta å ska prova på hur
det är att va bland oss vanliga folk i
arbetslivet



Men ibland så e det lite jobbigt...såhär kan dom stå
i timmar...ingen vet varför...



Å nu till dagens tragedi....Jonas åkte till sitt jobb i morse
med MIN bilnyckel FÖR TREDJE GÅNGEN....
Så när jag va klar att åka hemifrån upptäckte jag
denna saknad av min nyckel..Jonas fick så snällt komma å
hämta mig hemma, och sedan hämta mig på jobbet
igen när jag slutade....vem e gravid å snurrig????
Ja det kan man ju undra...jag e Einstein jämfört
med Jonas =)

4 kommentarer:

Lena sa...

Du é bäng .. Du & dina tvålar ..
hi hi

Anonym sa...

Är det nån konstig Tvål Fetish du lider av?? =D

Anonym sa...

Jisses vad mycket prylar i affären!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill ha en rosa tvål!

Puss
Ullis aka Disab

Anonym sa...

Korten på Johanna och Marie HAHAHAhahaha, underbart, dom kan allt vara lite kuliga dom oxå!!:)