fredag 27 februari 2009

jobbet!! torsd 26/2



Terese bjöd på lunch idag...grillad Kyckling....
MUMS

Å efterrätt som vanligt...Terese mitt lilla godistroll



Malin gjorde ett fint bord med grejer



Å ett ROSA bord..med massa fina saker...Älskar spegeln
och kandelabern och handdukarna och....ja ALLT
tror jag


närbild =)


Malin behövde hjälp....hon fattade inte hur hon skulle
få ihop torkställningen!!! Tur att smarta jag hjälpte till
annars hade det aldrig gått =) Hi hi



Våran söta praktikant Helena har gjort fiiina
skyltfönster.....NEJ hon har inte gjort fönstrerna
fattar ni väl....hon har gjort skyltningarna
i fönstrerna!!!!


Å detta har hon oxå gjort...duktig tjeja =)
Nästa vecka blir det vårtema med en cykel inblandad...
SPÄNNANDE va?



Å nu det fiiiinaste av allt....MINA badsaker har kommit
örtbadsalt....FINT FINT FINT




Å imon blir det tvålarna...JIPPIE!!!
en ny flytande tvål med gurka..WOW

FFFFIIINNNTTT =)



Jaha...vem står där å inte kommer in????
Ha ha ha ha



Terese öppnade å in kom Johanna
med hundra korgar




Sen va dan slut...Å jag oxå!!!!!!!!!!!

5 kommentarer:

Lena sa...

Det va en liten kyckling.. Syns ju knappt . =)

Lotta sa...

hahaha jag hann inte fota... va ju sååååååå hungrig =)

Carin sa...

Oväntat att du ville ha allt på rosa bordet.... lägg undan 1 miljon av korgarna till mej jag vill ha dom!!!!!

Lotta sa...

klart jag lägger undan korgarna till dig Carin...fixar idag=) hoppas bara vi har en miljon kvar!!!!!

Anonym sa...

Villken fin blogg. fint med chilli där uppe men finare om du haft en bild på mig!=))) hehe Vi synes imån på jobbet. Pussipusss kraaamelikraaaaam