söndag 22 februari 2009

Min & A-Ks dejt


Ja då va den här....den stora dan...jag å A-K skulle ha våran
dejt!! A-K är Jörgens tjej...inte nya, dom har vart ihop
JÄTTELÄNGE nu men hon å jag har inte träffats...eller jo
klart vi setts..men inte mer än ett hej när grabbarna vart
där!!! Men nu skulle vi ses ensamna hela lördagen och
bara skvallra om våra respektive...
Dom (sambosarna) har vart så nervösa inför denna dejten=)

På lördagen träffades vi kl 11 på Spabadsbutiken och satte oss
i min volvo ( A-K kör nämligen en 240 och jag va inte redo för
graven just denna dagen=)

Vi åkte till Kungsmässan...en resa på ungefär 2 min...på
den tiden va samtalsämnet pojkvänner slut...jaha
vad skulle vi nu prata om då??? Det är ju det enda vi har gemensamt
Hahaha..trodde jag....ett varv på kungsmässan och vi hade inte gått in i en
enda affär!!!!!!!! Vi pratade pratade pratade och pratade om
allt i livet som e viktigt...kläder, smink, konstiga människor,och oj
vad jag skrattade...lilla söta tjejen har ju exakt samma OTROLIGT
ROLIGA humor som jag....livet e bra fantastiskt..att 2 så roliga människor
som vi fick tillbringa en dag ihop!!!
ja herrejisses....vi kunde bara inte sluta...

Turen fortsatte in till stora staden (kungsbacka city)
där vi satte os på Café Karma och efter mycket vel
JA då menar
s jag MYCKET( vi lider tydligen båda
av nån beslutsångest sjukdom)
bestämde oss för att äta club sandwich

Efter några timmars babbel inne på karma begav vi oss ut

på gatorna...kollade in dom viktigaste affärerna bla 5+1 (kba:s egna sex
butik) Ett jättebra ställe å gå till med en vännina man precis träffat....
och ett jättebra ställe å gå till när man är i sjunde månaden gravid =)
Jag har aldrig skrattat så...tjejen som jobbade där visade oss små lila vibrerande
saker...och lite annat batteridrivet...Vi skrattade så tårarna rann när vi gick ut därifrån
och vidare till hembygdsföreningen( hahaha)
Sen satte vi oss i bilen och körde tillbaka till spabadsbutiken!!!!

Då kom jag på.....JAG HAR GLÖMT Å FOTA TILL MIN BLOGG!!!!!!
Hur kunde jag??? Tur att jag behövde tanka=)


A-K kollar så jag verkligen gjort rätt.....



Sen va det dags att betala.....VAR E MITT BENSINKORT???
PINSAMT....jag kunde inte betala min bensin!!!
Tur att man va på sitt flamsiga humör å vi fullkomligt bröt ihop där inne
3 veckor skulle jag behöva stanna å diska av min bensin!!!


Här e en bild på A-K i mitt nya hem... ni e välkomna att hälsa
på... jag är där i 2 veckor å 6 dgr till =) =)

7 kommentarer:

Lena sa...

Mysigt =)
Du tycker jag skriver mycket .. hi hi , Kul att även du har börjat ..

Anonym sa...

Tjena tjejen jag skratta så tårarna rann när jag läste din blogg. Tack för en kul dag å hoppas vi snart gör om de! Kram A-K
Ps. Har du lagt tankkorten i plånboken eller kör du me hela byrån i bilen nuförtiden??

Anonym sa...

om DU har ROLIG humor vet jag inte;)

Anonym sa...

log igenom hela inlägget, du som klagar på mig att jag skriver mycket, du har ju skrivit ett helt testamente. men det va roligt att läsa, fortsätt med det lotta :) puss lisa

Lotta sa...

ha ha vad ska man göra när man glömmer kameran????? Hela bloggen höll ju på att rasa ihop =)

Johanna: SJUK humor då?? Hi hi

Ni behöver inte vara oroliga....jag ska inte börja skriva dagbok!!!!! Jag ska fotoblogga =)

Anonym sa...

jag vill att du både skriver och fotar!!! det är alltid kul!
kram storasyster

Lena sa...

Tycker med du ska skriva..
Mycke roligare =)