tisdag 24 februari 2009

Nya skor!

I lördags va vi hos syster Pernilla å Jörgen...
å alla jublade när jag tog fram "bloggkameran"
Jörgen å Jonas tittar på melodifestivalen...Jörgen
är han i blått...med string!


Ha ha ha Jahg lyckades...Här e systers man Jörgen,
måste bara säga...han e så snäll...ställer upp å säger
aldrig nej! Åkte till Fjärås å hämta Jonas nästan innan
jag hade bett honom :)
Jonas sitter i bakgrunden å bättrar på sitt läppstift!




Å min underbara sambos tar hand om sin gravida
fru.....fast blir arg när jag fotar?????? Konstigt,
jag tycker det ser manligt ut..INGET att skämmas för=)




Min älskade mamma följde med till K-mässan för
att leta skor till mig..KUL att fötterna växer över en
storlek när man e gravid...känns verkligen OK att köpa
skor för 2 månader....vem vill ha strl 40 sen???? Jonas??
Bigfot??? Jag känner inte honom!!!

Mamma bjöd på lunch på Linneas....



Mmmmm go fisksoppa



Mina nya STOOORA skor, fast fina, eller...ganska
inget faktiskt...bara vanliga svarta Å DYRA...
Jag får sälja ngt för å kunna leva...vem vill köpa t e x
Jonas X-box?



Profilbild



Soffmys på kvällen....mina kärlekar!!!



Perfekt sovgrop!!!!!!!!!!



5 kommentarer:

Carin sa...

lööööööööv the shoes!!!!!!!! Jag tar dom på ren jävla vilja när du inte ska ha dom längre, skit samma att jag har stl 36. Chilli är uuuunderbar på din mage, sluta visa bilder jag vill snart också ha en sån mage....................

Anonym sa...

HEJ LOTTA MED FAMILJ!!
Fattar inte hur jag kunnat missa denna bloggen!!? Men nu så, nu har jag funnit den och lagt den i favoriter.
Jaså, här väntas det smått!! :-D Guud va kul! Snart får Chili blir en riktig nannydog!
Själv så väntar vi vår människovalp i Juli! :-) Sicket sammanträffande! Kommer att kika in här ofta nu!
Kram på er!!

Anonym sa...

Hej igen!
Vi ville såå gärna veta könet! Eftersom hela graviditeten var en suprise så ville jag inte ha fler ;-D Och det var väldigt tydligt att det var en tös så därför vågar vi shoppa rosa och skriva ut det i bloggen. Vi valde väldigt fort namn till en flicka och till en pojke. Det blir en Vilja Jahnke! Ville ni inte veta kön eller gick det inte att se? När är det dax för er? Vi ska ha den 18 Juli. Men med min tur går jag säkert över tiden... Ja, det är verkligen synd att vi bor så långt ifrån. Vi har ju faktiskt många lekkompisar till Chili nu oxå, eftersom systrarna inte tåler varandra ;-)
KRAMAR

Bettan sa...

Är det nåt fel med att ha st 40 på skor då eller...............=( man står ju stadigt på jorden då!!

Lotta sa...

ha ha Bettan det stämmer =)