lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag å jag jobbar!!!!!

Gulliga Michaela köpte min älsklingsparfym
i Thailand...Hon e så snäll!!!! Stor kraaaaam


Dagen började med kärleks samtal till Philip på
hjärtan dagen...dom e för söta mmmm





Hmmm??? E det en kamera inkopplad i
jobbdatorn Johanna??? VARFÖR???
Du bloggar väl inte
:)



Vill bara visa våra fiiiina nya skyltar




Gulliga Malin hade köpt hjärtan till oss som
jobbade idag...Terese tycker vi ska spara
till dom som inte jobbar....E HON GALEN?




Lena skulle göra nudlar å komma till mig med.....
mums vilka goda nudlar

Lillstrumpa fick en present av moster




Hmmm vad ska vi köpa på alla hjärtans dag???
SVÅRT



SÖTNOSARNA.....LÖÖÖÖVE




Lena ska blogga våra pall på jobbet.... hon gillade inte
att pallen syntes.....PET-TANT (johannas rumpa vägen)


Nu ska jag åka å pussa på min älskling!!!!!
Å ge honom detta OTROLIGT fina paket

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud, det ser ut som om jag har världens största huvud! hehe