tisdag 17 februari 2009

Lite blandat!

Johanna lägger ner hela sin själ i sitt bloggande
ALLT måste vara perfekt=)



I måndags åkte jag å Cajza till Ullared...jag
va kass på att fota den dan...men
en bild på Cajza när hon hittade sin favvo-skjorta
fick jag iaf=)



Å en när vi åt en riktigt god nästan varm fisk
i en nästan lika varm "restaurang/hak"



Å på kvällen... efter allt shoppande....MMMMMMums
varm Choklad.....den va jag väl värd=) =))



Idag kom min mamma å hämtade mig å Chilli...
Jonas snodde nämligen min bil...eftersom hans fått punka
å då fick jag så snällt vara utan bil=)
Men min söta snälla mamma....hon kom å tog hand om mig!!!!
Tack tack tack tack




Dom hade plockat ur buren ur sin bil så Chilli fick tjuvåka där fram....
SPÄNNANDE





Å det här stället kände hon igen.....vänta......




JIPPIE......Lena å Kitty.....Wiiieeee




Vilken go sittkudde Lena hade med sig....PERFA... första klass




Älskade mamma köpte räkmacka till lunch till oss.....
å pinsamt... jag tror jag glömde tacka
TACK TACK TACK mamma...puss



Å semlor....återigen
TACK MAMMA!!!!!




Kors i taket...pappa är rädd om sitt ofödda barnbarn...han rökte under fläkten
JOOOOO det är SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Chilli å Kitty hjälpte till med disken...dom trodde inte att mammas
å pappas diskmaskin va tillräckligt bra....duktiga flickorna



Å Leo satt på utsidan i solen alldeles själv jättelänge
Han stormtrivs där på sitt berg



Dom korthåriga frusna är redo för promenad!!



Hela familjen på promenad i solen...mysigt



Halva familjen



Den lilla rosa kan faktiskt bli lite trött....söt Kitty

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm varm choklad säger du ?
var är den ???
Tack för en mysig dag =)
Puss

Anonym sa...

vilka fina bilder, vad mysigt det så ut. och du jag tar tillbaka det om att "Lotta är jätte duktig, hon äter inte alls mycket onyttigt för att vara gravid" hmpf... ;) Pusss på dig.