onsdag 25 februari 2009

Ikea m pappa



Resan började bra...till kungsbacka iaf...där körde pappa
om en tant i 290 och körde mot rött....tyvärr va inte kameran igång då!!
Jag vet exact var jag fått mitt "hetsiga" bilkörartemperament" ifrån!
Jag hörde saker som T e x KÄRRING!!!! KÖP dig en Epa-traktor om du ska köra
så långsamt!!!! Ha ha ha han e kul min pappa!!



Prata i telefon och köra bil...JAJA




min pappa lyssnar på MIX MEGAPOL....MODERNT=)




130???? Jag har inte sett nån sån skylt mellan kungsbacka
och göteborg!!!!! Betyder det att jag får köra i 160 då
eftersom jag e 30 år yngre än pappa???



Vi susade förbi Jonas jobb...jag hann vinka...för jag började
vinka i Fjärås å då va vi i Kungsbacka när jag fått upp handen =)



IKEA!!!! På 10 min!!



En lyxig lunch på 5 stjärniga michelin Ikea!!
Mmmm deras kotlett m bearnaise e MUMSIG!!!!
Min pappa e söt!!!! Jag har ärvt det oxå....hahaha söt å aggressiv
i trafiken!!!!!!!!!!!



Mmmmmmm...tur pappa att dom hade ketchup!!




1000 gångar... var e mitt skötbord???




Hallååååå pappa...bilen e här borta!!!!




Många bollar till Chilli, Kitty, Leo och Nissom



Vi hämtade Lena på vägen hem!!!




Hon köpte Semlor...som hon INTE betalade såklart =)
Men va hon tjatade...förstår hon inte att vi e SUGNA NU!!!




SÖTNOS



Chilli i pappas knä?!?!?!?! Det hör inte till vanligheterna
pappa har aldrig hundar i knät!!!!



Väntan e oändlig.....Kom med kaffet nu då...Pappa
å Jimmy väntar otåligt



Hundarna väntade inte på att vi skulle öppna bollpaketen



Chilli vet ju att lena vill ha prickar på Kitty så hon drog runt
på henne i leran lite=)



Hundarna hade oxå semmeldag...dom fick någar ben
ur benkorgen!!!

1 kommentar:

Lena sa...

Ha Ha Ha .. Du är för rolig =)
Tack för en rolig stund..
Kitty älskar sina bollar.
Pussss