måndag 31 augusti 2009

Familjen Svensson ;)

UPPDATERING!!!!
Glömde visst å TACKA min pappa som passat Chilli i 3 dagar!!!!!
TACK PAPPA för att du har passat "njut av livet" staffen, som ligger
på soffan 23 timmar om dygnet;) Måste vart bökigt å ha en
staff som är full av kärlek liggandes i en solstrimma
i erat hus=) Hi hi hi....Nä faktiskt: Tack pappa hon
hade INTE mått bra i flyttröjjet så det
va väldigt snällt att du passa henne!
Nöjd??? Hi hi hi
TACK TACK TACK TACK TACK TACK!!!


ÄNTLIGEN är flytten klar....PUST! Inte ett enda kort har jag tagit
under själva flytten...dåligt jag vet, men men sånt e livet!!!
Vi har kånkat å burit packat å packat upp...
å äntligen är vi här=)
Nu är det bara massa kul kvar! Renovering av kök,
lite nya tapeter, hänga upp gardiner, tavlor m.m.
Å sen har vi ca 10 lådor kvar att packa upp.....MEN
Oj va duktiga vi vart=) Tack alla flyttkillar som hjälpte till...
oj va snabbt det gick! TUSEN TACK!!!!

Å min mamma.....TACK FÖR ALL HJÄLP!!! Du är en
KLIPPA!!! Vi är så glada för din hjälp, jisses va du har
packat, städat, kört massa kartonger,packat upp, ställt iordning, handlat
å passat Ronja!!! vet inte hur jag ska kunna tacka ordentligt????????
TACK TACK!!!!

Så nu har vi Radhus,Volvo, hund å bebis....ska nog ändra efternamn
nu till ............SVENSSON :) Kan det bli mer Svensson än såhär?
Men vi älskar det....å det är det viktigaste=)


Ronja hatar att ligga på magen...det är det värsta som finns,
men en microsekund med en ihoprullad filt under bröstet funkar



Snygg stil?



Här är vårt nya..... 2:a från vänster;)



framsida



Hallen



köket



Vardagsrum (snart har vi tavlor på väggarna)
Å nya tapeter kommer komma



vårt sovrum




Ronjas rum



Ronjas rum



Å där vilar hon...med TUMMEN



TUMMEN....... stackars barn...tandställning =)
(inga kommentarer tack)



ojdå...jag väckte henne



gästrum.. omvi får upp våran extrasäng
med 160 madrass uppför trappan???



badrum där nere!
Sen finns även ett kontor och ett badrum där uppe
med badkar, men jag missa å fota...bilder kommer sen!



Helt plötsligt gick min pappa på utsidan å klippte
gräset.....han hade visst kört hit sin gräsklippare
å hjälpte oss att klippa våran GIGANTISKA gräsmatta!
TACK pappa va du e gullig!!!




Jag vill avsluta med att berätta för er att jag tror Jonas e sjuk.....
han börjar få hår........
Kan det vara svininfluensa??



SÅDÄR JA......Bye for now




8 kommentarer:

Farmor/Suzanne sa...

Vilket fint hus ni verkar ha köpt. Och vad ni har kommit i ordning!
ska bli kul att snart få se det!
Och Ronja.....ljuvliga baby!!
Kram

Anonym sa...

Inga kommentarer........ med det ser ju så härligt ut!

Cilla sa...

åhh, vilket mysigt hem! :) din far han verkar vara en rolig prick!! :) badrum vill jag se!! :)

Pernilla sa...

Det är gott att suga på tummen så det så..... gud va ni har jobbat idag, det är såååå fint, kram från storasyster.

Sara sa...

Se där ja... precis i det radhuset är jag uppvuxen...
Många fina stunder från 111b....
Mysigt...
Kram Sara från Åsa

Lola sa...

Vad mysigt ni fått det med huset nu =) Fint... Ska bli spännande att få se sen när ni renoverat & tapetserat & fått er prägel på det mer =)

LEO sa...

TACK alla flytgubbar TACK mamma men stackars husse som passat prinssesan tre dagar o nätter han glömmer vi. VA

Lena sa...

Det är sååååå fint =)
men vi saknar er här i Fjärås =(
Lillstrumpa kommer vara söt i sin tandställning .. hi hi
Pusssss