lördag 22 augusti 2009

snart flytt!


Halloj!!
Nu är vi mitt våran flytt!!! Kartonger överallt!
På lördag flyttar vi in...å det ska bli så skönt!
Bloggandet kommer bli lite sådär men jag ska verkligen försöka!
Det är ju SÅÅÅÅ kul =)

Ronja blev 3 månader igår! En svart gossehund fick hon av sin morfar, tyvärr
hann jag packa ner den innan jag tog nån bild men det kommer!

Vi va & åt lunch med Jennie å Bella i veckan...Söta
Bella fyller 1 år idag! HIPP HIPP HURRA!!!!!!
En STOR STOR spindel kom gåendes i taket....vi
va tvungna att försöka rädda livet på Ronja som
låg precis under!!



Jennie va urkass så då kom spindeljagar Lotta
å tog den!!! Va gör man inte för att rädda sin dotter =)
För er som inte vet...Jag HATAR spindlar...det kryper
i hela kroppen å jag skriker gärna massor när jag får en för nära inpå
mitt revir!!!!


SÖTA ettåringen....hurra hurra hurra på Bellas födelsedag!



Kompisarna



Min familj *LOVE*



I Fredags hälsa vi på Manfred å Veronica!



Dom e så goa <3


Fina killen!



Å min GOA tös




Här kommer en liten video på Ronja...det är så nära nu att
hon rullar över på mage... se andra snurren,en milimeter till bara!!!





BYE BYE for now!!!

1 kommentar:

Lena sa...

Jag va inte bjuden på kalas =(
Guuud så goa bebisar det finns =)
Att du med din skräck för spindlar gör en sån grej. Bra att du har Lillstrumpa som får dig att göra såna farliga saker. ha ha
Puss Puss