torsdag 27 augusti 2009

Lite blandat

Nu äntligen har vi köpt vårt radhus!!!
På lördag går flytten....Det ska bli så skönt när allt e klart!
Bilder kommer SEN ;)



I lördags va vi på Bellas första födelsedagskalas!
1år
GRATTIS GRATTIS söta Bella



Tårta...mums!





våran sessa



Jag å Ronja va hos Jenny å Vilma å hälsa på...
åt go lunch & tog en promenad! Vi hade en riktigt trevlig dag!
Tack Jenny!



Vilma är SÅ SÖÖÖÖT <3



flickorna på promenad=)



I onsdags träffa vi Caroline...vi åkte till Lindome
å promenerade, det va jättehärligt ;) Massa massa backar=)



Bäst å hålla i sig när det powerwalkas i backarna ;)



Fint!



Min älskade bebis! Vackra Chilli



Söta Caroline torkar svetten....ooooja..va vi svettades...
Det är sant!



Mer kalas...Evelina fyller 10 år & Amanda fyller 6år
Mina älskade sötnötar! Hipp hipp HURRA



familjen Addams... hi hi Amanda har tappat
sina ögon ;)




Ronjas mormor har bakat 100 bullar till dopet,
nu e det bara 97 för jag va tvungen å provsmaka 3!
Dom va JÄTTEGODA...Imon ska jag nog provsmaka
3 till....blir nog inga bullar på dopet!



*sötast*



*gladast*



Vi blev bjudna på Tacos hos Lena å Jimmy
igår! Det va mumsigt..å glass maränger å chokladsås
TACK!!!!!



Ronja va intresserad av kameran



Inte så konstigt när det va en så söt bebis i den ;)



Moster Lena har fotokurs med Ronja



Å grabbarna "farmvilla" lite ;)
(pappa: det är ett menlöst spel på fb=facebook)

6 kommentarer:

PA sa...

Ok för fb o iaf oxo men du kan inte OÖU

Lotta sa...

jag kan visst OÖU = offentlig ömhets uppvisning!!! HA HA HA

Martina sa...

TACK TACK TACK! :-)
Vad kul med radhus! Grattis!
Fiina bilder som vanligt! Finast var bilden på Ronja när hon ler! :-D Viljah har börjat göra det mer o mer nu, hoppas på att kunna fånga det på bild snart.
KRAMAR

Lena sa...

Fina fina bilder =)
& farmville är väl bra..Jag är en äkta bonde nu & tjänar massa pengar.. ha ha ha..
Ronja ska bli fotograf när hon blir stor tror jag =)
Pussss

Farmor/Suzanne sa...

Lika underbart att följa ert liv Nu ses vi snart..
Kram

Lola sa...

Längtar till att få se bilder från ert nya casa =) Hoppas flytten gått bra & att allt är helt när det packas upp igen.....