tisdag 4 augusti 2009

Gotland igen ;)

Här e lite bilder från dag 2 eller 3 eller jag vet inte....
nu har semester lunket infunnit sig och jag har ingen
koll på dagarna ;) Får se om vi kanske missar båten hem
på Fredag...eller va det lördag??? Kanske söndag?

Jag å Ronja somna som vanligt i våran älskade
favvo sovställning!!




Medans vi sov fixa svärmor å Ingemar mat....
inte konstigt att maten tar tid när dom
envisas med att HÅNGLA ;) hela tiden! Hi hi



Maten åt vi i deras mysiga lusthus!



Igår åkte vi till norra eller kanske va det södra
gotland?? (jag å väderstreck, jag är väl ingen karta heller?)
Där bor Jessica...vilken BRA bild vi fick på henne!!!
Jessica är en kompis till mig från staffevärlden!
Ingen dålig tomt dom har! ORÄTTVIST!



Å så fick vi lite staffepussar av söta Lyra



En tur till Krusmyntagården...tänkte äta lunch...
en hamburgare 180 kr.... en liten liten macka 80 kr..
nä lunch fick det bli på ngt annat ställe! Känns ju löjligt att betala
såna överpriser!
Men mysigt det är det VERKLIGEN!!! Å goa
saffranspannkakor!!!!!!!!!!!



Kryddförsäljning har dom



Å en fin bil som Ronja ville ha



Ronja å pappa provkör



Vi hittade ett mysigt ställe precis vid havet!!



Mmmmums å där kosta hamburgarn bara 95kr



Nä dom är ju inte alls lika....hahaha kolla samma
ansiktsuttryck



Ronja hälsade på farmor på jobbet.....
Hon försökte boka ett rum men hade inte med sig
legitimationen så det blev inget!



Sen va vi uppe i svärmors lägenhet, men där
fick vi inte ta bilder...för hon hade inte städat ;)



Ronja i farmors soffa



Mys igår kväll!!!



SES SNART IGEN!!! BYE BYE
AF VIDERSEN ;)

3 kommentarer:

lillan sa...

Nästan så man e med er lite på semester. Sån fin klänning Ronja har på sig o såna fina bilder på er alla. Ha en fortsatt härlig vecka. PUSSSSAR:)

Lotta sa...

klänningen är en present från Jennie å Bella;) visst e den FIN!!!!

Lena sa...

åhhh så mysigt ni har det =)
Härliga bilder ..
Puss