torsdag 6 augusti 2009

hem imon

Imon åker vi hem!! Då är våran semester slut ;(
Men va vi har haft det härligt!!
Här e nån liten fiskeby!



Å ett hotell å restaurang...jättefint



En go lunch....här va hamburgaren värd sina 175:-



Fint folk på fin restaurang=)



modellerna



En fiskeby till, som jag aldrig fick se för Ronja
bestämde sig för lunch i bilen



Almedalen... Där är alla viktiga politiker v 27..bara så ni vet!
å jag Pratar med Bagarn i telefon...han e oxå viktig!



suddigt kort på restaurang Lindgården!
Men VEM har fifflat med bilden??? Vi ser ju ut som muppar....
jag är van vid att Jonas ser ut som en mupp...men JAG??????
Va händer??? Å jag körde faktiskt!! Får ringa bildpolisen!!



Idag åt vi lunch i en gammal kyrkoruin
där va mysigt



tortelini med pesto å ruccola....MUMS



Jag såg en bebis med en såååå söt solhatt,
jag va tvungen å gå fråga vart dom köpt den..
Jonas tyckte jag va SÅ pinsam!
Å tyvärr...den har funnits å HM men inte nu =(



jag Ronja å svärmor i en port



stengrejjer överallt


gycklare i stan, dom va kul



Suzanne tvinga oss till att sätta oss på
geten...Värsta turistfällan, men vad gör man
inte för å göra henne glad



Ronja fick fika idag på högklint



familjen



Visby i bakgrunden



från att aldrig vilja va med på kort till att börja
fota sig själv för han tycker jag tar för lite
bilder på honom!!!!



Å han har höjdskräck HA psyko....där e högt...
RIKTIGT högt, jag gick INTE ut dit....Då
hade jag trillat ner tusentals meter



Visby långt där borta långt nere



fantastiskt fint



Imon åker vi hem............Snipp snapp snut så va sagan slut


Au revidertsi

3 kommentarer:

Farmor/Svärmor sa...

Älskade sonhustru: Efter en vecka på Gotland borde du veta att det finns INGA getter eller Får .....det finns bara lamm! Och för ordningens skull så vill jag bara tillägga att det var Lotta som TJATADE sig till att få bli fotad på LAMMET!!
TACK för en underbar vecka, vill inte att den ska ta slut!

Lena sa...

Åhhh så mysigt =)Kanske ska ta å flytta dit .. Å Ronja é sötast i världen..
Puss Puss

Anonym sa...

Mupp o Mupp men stackars Ronja
som får vara ute hela nätterna.
Och nu får det bli rättstavning
när du kommer hem.Oxå