onsdag 12 augusti 2009

Ikea!

Vill börja med att förklara...det är lätt att skriva en kommentar....
och roligt för mig å få!!!! Klicka på kommentarer längst ner efter
inlägget....skriv din kommentar i rutan "Lämna din kommentar"....
skriv sen i dom bokstäverna som är blåa i rutan ordverifiering......
klicka på namn/url....skriv i ditt namn....
klicka sen på "publicera din kommentar"
KLART!!! Det hade vart kul om ni ville
skriva ngt litet nån gång iaf..
För er som har google konto använder det istället såklart!!!!!!

TACK SÅ JÄTTEMYCKET i förskott =) hi hi

Min mamma.....min älskade mamma....hon målar å fixar
våra köksmöbler, jag har inte gjort ngt....jo tvättat en
stol med målartvätt, sen har denna underbara människa gjort allt!!!
Våran ekmöbel blir nu vit "chabby chick"

Passande tröja va? Den ska hon få ha på sig jämt när
vi e ihop=)




Jag ÄLSKAR detta! Fler bilder kommer när
vi flyttat å möblerna är helt klara och på plats!




Chilli vill gärna vara med när Ronja ska äta;)



Min bebis sover i mammas å pappas säng




hos mormor



SÖTNÖTEN



Nu skulle pappa ta en bild på BARA Ronja, men
näää det blev en bild på mig i min systers tunika,
för Ronja kissa ner mina kläder när vi va hos läkaren
på BVC! Där hon för övrigt fick en stor OK stämpel i rumpan!
Hon är ju PERFEKT! 6,3 kilo och 62 lång=)



PYZZ PUSS Mammas docka



lika? NÄPP bara lik pappa



Idag åkte vi till Ikea, mamma skulle lämna tillbaka ngt,
45minuter i kö MINST!!!!



Men sen blev det lunch!



Mitt nya liv började igår...med Powerwalk runt hela
Fjärås! Å idag fortsatte mitt nya liv med en ny diet....
Pommes å beanaisesås....NYTTIGT! Jag kommer nog bli smal
i graven=)



Söta mamma



Ronja testa gosedjuren



Hon ville ha ALLA



Sen hitta hon en nallestol hon ville ha!



bekväm!!!



Denna hängstolen ville hon oxå ha....hon kan shoppa lilltösen,
det har hon INTE fått från sin pappa iaf;)



En go stor lekmatta fick hon av sin
mormor & morfar
TACK TACK TACK



Å hej



Å hå....duktig flicka (kolla fingret;)


Nu är det slut för idag....AJJÖ




9 kommentarer:

Lena sa...

Nu när mamma är färdig med älsklingsdotterns möbler kan hon få fortsätta med sin yngsta dotters möbler =) ha ha
Lillstrumpa blir bara sötare & sötare för varje dag <3 puss puss

Anja sa...

Ronja är helt underbar :)
Skit i vikten Lotta det har jag gjort sen jag fick barn, hi hi
Jag har annat att tänka på, tex vilken sås vi ska ha till maten osv. Du är fin ändå!!

//Kramiz Anja

lillan sa...

Älskar att shoppa med Ronja, hon får allt hon pekar på än så länge=)Mysig dag igår puss.nikhgpi

Anonym sa...

Stackars morfar han kallar sig snart särbo mormor bara far omkring
med hans kreditkort o handlar och
målar överallt.Kön verkar lång

Sara sa...

Får väl lämna en liten kommentar så blir du kanske glad..
Underbara söta lilla Ronja..
Chilli är inte dum hon heller..
Och du det där med vikten! Skit i de... jag har två små tjejer o har annat att tänka på än vikten..
Har ju fått två underbara små tjejer.. Så några kilon här eller där det kan jag leva med..
Kramar Sara från Åsa

Lola sa...

Det har ju krånglat varenda gång de senaste veckorna när jag har skrivit kommentarer... Har ju gjort precis som du säger, men ändå vill det inte fungera... Får se om det funkar denna gången....

Lola sa...

Ha ha ha ha, nu äntligen funkar det igen... Så nu blir det åter igen kommentarer från mig =) Det var därför jag kommenterade inne på FB istället för jag blev så trött på att det inte funkade här att kommentera.... Varit likadant för mig när jag föröskt kommentera Evas blogg....

Anonym sa...

Om man inte vill kommentera då ??

Lotta sa...

då slipper man=) Men det är ju alltid kul med nån liten kommentar! Men vill man inte så behöver man inte...

Alla ni andra....TACK!!!!!!! Det känns jättekul med era kommentarer;)