söndag 2 augusti 2009

GOTLAND

Så då äntligen fick vi semester.....jag har ju så gott som
semester jämt med Ronja, men nu har jag å min familj
semester! Vi har nämligen åkt till svärmor på Gotland;)
Det är riktigt skönt här!

Men först innan vi åkte så va vi hos söta Anna på
"hund i harmoni" och behandlade Chilli, hennes höft är lite
aj aj ;( Så Chilli fick stanna hos mamma å pappa
å vila upp sig denna veckan, vi saknar henne MASSOR;(


nu åker vi till farmor



Jag fick inte köra..konstigt? jag som kör så bra!!
Nästan aldrig råkat ut för ngt!!



Vägen till Oskarshamn...såg likadan ut heeela tiden
3 timmar kändes som 300timmar...BLÄ för den resan!
Jag försökte muntra upp Jonas med lite sång
men han försökte putta ut mig ur bilen då!!!
Han uppskattar inte en fin sångröst..OTACKSAM=)



Ronja sov hela bilresan...men i Oskarshamn blev det fika paus



Drive in



Å vi åt ute=) LYX LYX



Inbyggt skötbord har vi i min bil...hihi



ÄNTLIGEN!



Ronjas första färjetur...jippie



Lekte med pappa



Hon va glad hela resan




FRAMME!!!! I deras hus!
Fast detta kortet är från idag....vi va ju framme halv ett
inatt å då va det BÄCKSVART ute så då kunde vi ju inte ta
kort!!!!!!!!!!!!!



lite mys igårkväll..Paj å ett glas vin!



Farmor kan inte se sig mätt på Ronja....jag ska va glad att
jag får LÅNA henne när det är matdags ;)



frukostkaffe ute...MYSIGT



å farmor som inte kan se sig mätt igen




En promenad tog vi i förmiddags...Jonas lekte grindpojke,
det kom inte en människa, men Ingemar gav Jonas en
krona, då blev han GLAD!



gångväg till stranden



Jaha...skulle vi inte titta på havet?



VACKERT!!!!!!! Mina älsklingar



Sen gick vi på Bi utställning....undrar om dom har
straight utställning i närheten oxå?



varför en hängmatta om man inte får använda den???
Det hade dom nog oxå tänkt på och tagit bort den
...för där fanns nämligen ingen hängmatta!!!!!!!!!!!!!



en glass paus



Ronja övar på sin Elvis-look



ja vad säger man.....

Livet här på GOTLAND är sköööönt=)
hasta la vista baby

4 kommentarer:

lillan sa...

Så mycket ni har hunnit med på kort tid, härligt med miljöombyte o vädret ser ut att bättra sig. Kramar till alla pussss<3.

johanna sa...

Häääääärligt!!! =)

Unknown sa...

hej :) saknar er när ni e såå långt borta....
hälsa så gott från broder loui :)

Lena sa...

Mysigt ni har det =)
Å söta lilla Elvis ;)