fredag 30 april 2010

TRÖTT TRÖTT TRÖTT
har jag varit denna veckan! Vet inte
riktigt varför men tror jag haft
en riktig pms vecka! Jag känner mig piggare nu
igen och hoppas min ork kommer tillbaka snart!!!

Jag har köpt cykelkärran =) Den borde komma nån dag
nästa vecka!!!! LÄNGTAR!!!! Oj va vi ska cykla då, jag Ronja
å Chilli! Måste köpa en cykel till Jonas oxå...kanske en från
nån gammal loppis;)

Denna veckan har vart lugn! Jag å Lena va på
kungsmässan å shoppa kläder till Ronja, inte ens dom har jag fotat;(
orkar inte! Men nästa vecka ska ni få se...då e jag pigg igen!
Vi va på babysim jag Ronja å Lena oxå! Se lillasysters blogg, där finns
lite dykfilmer från simmet!!


Idag va vi på 1års kalas hos Ronjas kompis Vilma!
Hon blir ETT ÅR imorgon! Stora söta tjejen!
Jenny hade bakat fin tårta! Å go oxå=)


SÖTA 1-åringen




flickorna




Ronja blev lite kär i en kille på "festen"



tårtdax



ha ha ha spännande?? Nä inte så värst



Ronja tog en promenad



å prejja in sitt nya "ragg" i ett hörn=)



Staketet e KLART!!! Det blev riktigt bra! Nu ska vi bara städa
upp och "blomma" till det lite i våran trädgård!!!
Det får min mamma hjälpa till med om hon vill????
Äntligen kan Chilli springa ute lös i våran gigantiska trädgård!!!



här kan man va



å här kan man va



Det va allt för denna gången...over
and out!!!!

1 kommentar:

Lena sa...

Åhhh killtjusaren Ronja =)
Så sött ..