torsdag 22 april 2010


All uppvaktning på min födelsedag
undanbedes vänligen men bestämt!!!!!!




INTE!!!!

Hur kan folk säga ngt så dumt????
Hur ska jag då få alla presenter??
Näää UPPVAKTA mig gärna =)
för idag är det MIN FÖDELSEDAG!!

Alla tjatar om 35 år.....men det är så att
jag fyller 25!! Varför har alla lagt på 10år?
Dom skojjar nog ;) Kul skämt!

Imorse fick jag utav min älskade Jonas....
en CYKEL!!! Som jag tjatat å önskat mig i
flera år.. å imorse stod den på utsidan...
vackra röda fina cykeln *snyft*




Så det blev inget morgonmys med kaffe på sängen.....
Nä klockan 7 tog jag min första cykeltur!!!



iväg i full fart



solen sken å fåglarna kvittrade...precis som det ska vara
på min FÖDELSEDAG




sen kom jag hem igen...kan ju inte vara borta om det kommer
massa folk med presenter ju;)
men jag å Chilli tog en sväng oxå!!
Hon va grym å cykla med=)



Storasyster Pernilla kom å åt frukost med mig!
Hon hade med sig fina blommor å en trisslott UTAN VINST!!!!
Imon ska vi ha kalas...då får jag min riktiga present tror jag?



En flaska vin fick jag av Cajza i tisdags när hon
va här!



Å ett fint halsband å armband av svärmor!!!




Jag passade Lindas barn igår! Amanda å Evelina!
Dom va perfekta lekkamrater till Ronja! Jag såg knappt röken av
dom!
Å när det va dags för Ronjas mat va Jenny å Linus här!
Alla skulle mata Ronja!! Men bajsblöja ville dom INTE byta!



En sked var fick dom ge...å så gick det runt runt!
Ronja stortrivdes



å varannan gång vatten!



sen skulle vi ut...å självklart skulle alla hjälpa
Ronja å klä på sig=) tog bara 45minuter;)



jag får köra, jag får köra, jag får köra



hej å hå va det går



mot lekplatsen


å alla skulle gunga Ronja...jag tror jag ska vara barnvakt oftare=)



å Ronja tittade på dom stora barnen när dom lekte!!





VIDEOS:



Matning av Ronja:

Original Video - More videos at TinyPic

Pussa bebis:

Original Video - More videos at TinyPic


Å se...jag fick ett mms av trädgårdsmästaren å den berömda Jocke med kniven:

Original Video - More videos at TinyPic



HEJ Å TACK FÖR MIG

Å GRATTIS TILL MIG PÅ MIN DAG TRA LA LA!!!

3 kommentarer:

Eva sa...

Massor med grattis på din födelsedag!// Grodmamman

Farmor/Suzanne sa...

Bamsekram till Mamma Lotta Kram svärmor

Lena sa...

Grattis fina storasyster på DIN dag =) Vi syns imorgon .. Pussss
( fin cykeln va )