onsdag 29 september 2010

Vi har vart hemma hos Malin, Filippa & Emil!!!
Det bjöds på god lunch




å glass med chokladsås!!!!



Yummy



Emil kan själv



köra dockvagnen å dockan ner för trappan va kul



superfina badrummet=) jag verkligen älskade det!!!
Lika stort som vårat vardagsrum nästan;)



från andra hållet!



barnen ville gärna bada... kastade i alla badleksaker
å satte på vattnet=)



här kommer spökena


lite lek ute



kolla coola bilen



framifrån



en till cool bil!!!


Ronja å Filippa gungar



barnen plockade björnbär



Vi va å fika hos Lena å Jimmy!!!
Jag fick dricka kaffe ur FRALLAN-MUGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Vi fikar



Ronja fick sitta på bordet!
Hon hittade ett doftljus, å där i stoppade hon
sina äpplebitar



när vi skulle hem tyckte Ronja att Kitty
skulle åka med oss;)



PUSS Å HEJ LEVERPASTEJ

1 kommentar:

Farmor/Svärmor sa...

Lotta!! jag ä r så dålig på att kommentera!!!!! men jag läser om o om igen o bara njuter! Och igår kl ?????????? fick jag ett telefonsamtal.......... och en liten flickaröst svarar HEJ...hej.,,.och så en massa babyspråk som mamma Lotta fick översätta .och ...det var Ronja...då kom tårarna!!
Helt underbart!!