måndag 4 oktober 2010

Hej hej hemskt mycket hej=)

Sandra å Robin har fått sin FIIIINA bebis
och jag va i Varberg å hälsade på på bb!
Ronja fick inte följa med för hon va förkyld,
å Jonas fick inte heller följa med för han jobbade!
MEN JAG fick komma dit! En helt perfekt
å jättesöt James har dom fått!!!!!!
Välkommen till världen lilla vackra



söta familjen



Vi va hos Lena å Jimmy... Jimmy ville gärna ha
Ronjas gummistövlar! Men jag tycker inte han passar
så bra i lila;)



å sen blev det pizza!!!!! Fjärås har VÄRLDENS
godaste pizzor!!!!!!!!!



kamphundarna försökte äta upp Jimmy ;)



Se va Ronja fått av moster Pernilla, små söta
askar med russin/frukt mix



Nissom fick smaka



förra veckan jobbade jag lite å då fick Ronja vara
med moster Pernilla! Dom bakade! Lite russin tyckte
Ronja det skulle vara i sockerkakan



röra röra röra


å vispa lite



mums med kaksmet



hmmm? det där e väl inte rätt??



men FIN blev den! & god!



Vi va hos Cajza å Anton i onsdags!
Ronja vill gärna vara som Anton!
Så hon snodde en av hans nappar



napptjejen=) ser konstigt ut när hon har napp
när man inte e van=)



Vi fick en blixtvisit av Ronjas kusin
Julina! Hon bor ju i Danmark nu
så vi träffar inte henne så ofta;(
SNYFT!!!!!!



En annan dag kom kusin Lisa å hennes Emil hit oxå



Var e Ronja????
Var e Lisa????
ingen vet=)



men hallå...var e ni????



Dom hade bakat kärleksmums som
dom bjöd oss på!!! Dom va GOA!!!!



Ronja vill sitta på riktig stol!
Hon e ju stor tjej nu!!!!



Vi har ett konstverk i fönstret!
Made by Ronja.... kom med bud om ni
är intresserade av att köpa=)



Jag har jobbat nu fredag, lördag & söndag!
Det är jättekul! Saknar mitt jobb lite faktiskt!!!


Idag e kanelbullens dag....tur att vi bakade
dubbel sats igår jag å Ronja


många STORA bullar blev det=) enligt receptet
skulle det bli 96 st! Det blev 45 av våra STORA;)
kolla plåten!!!!!

I lördags va vi på middag hos Ronjas farfar å
hans Ewa!! Bilder därifrån kommer om ett par
dagar! Det blir för mycket nu annars!
Men den som väntar på ngt gott;)

MASSOR av BULLIGA kramar från oss

1 kommentar:

Lena sa...

Jag tyckte Jimmy var fin i lila.. Finns dom stövlarna i hans storlek ?
Pussss