onsdag 13 oktober 2010



Något STORT hände i torsdags!!!!
Lena ringde mig halv 5 på morgonen,
då hade vattnet gått. men inga värkar!!!
Jag hade PAXAT att köra dom till förlossningen!!
Så jag satte mig i bilen & åkte hem till Lena å Jimmy!
Där bjöds det på frukost=)



Städa upp efter sig måste man;)



vid halv 8 bar det iväg till förlossningen för kontroll!!
Fortfarande inga värkar;(



men läckte det gjorde hon ;) hi hi hi



sen åkte vi hem till mamma å pappa å fick lite
lunch! Då kom värkarna igång=)



så då va det bara att åka tillbaka till förlosningen!
Aj aj aj



AJ AJ AJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



sista titten på gravida Lena



Lördag morgon halv 5 fick jag SAMTALET.....
Världens vackraste BELLA hade kommit
Välkommen till världen mosters goa tjej



Va vi längtat efter dig!!!!!!
SÖTA UNDERBARA FANTASTISKA VACKRA
BELLA



första dagen fick vi bara titta snabbt på henne, för
hon kräktes ganska mycket, hon hade svalt massor
av fostervatten!! Men Lena jag Pernilla å Ronja
fikade lite iaf;)



På söndagen åkte vi dit igen!!! Jonas va snabb
och va den FÖRSTA ;( att hålla henne



Ronja tyckte att hennes lilla kusin va jättesöt
och ville gärna mata henne med bulle;)



sööööööööta;)



här e vi allihop



Ronja ville gärna ha Bella i knät HELA TIDEN!
Å pussa MASSOR



Å jag fick hålla=)



jag kan inte se mig mätt på henne



stolta pappan



I Ronjas knä igen



R ville lära Bella klappa händerna



mera pussar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Se va lika dom är kusinerna=) Ronja till vänster!!!


natta nallarna

VI ÄLSKAR BELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 kommentarer:

Lena sa...

Åhhh vilken fin blogg du har gjort..
Tack för all hjälp, du är underbar.
Bella hälsar att hon älskar sin moster <3
PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Ma sa...

Blir riktigt rörd när man ser den dagens förlopp. Tog flera dagar att repa sig efter den långa natten vi väntade på besked. Fint reportage Lotta. Love you.

Madeleine sa...

Gud va lika dom e lotta ronja å Bella hihi syns verkligen dom e släkt..
Ser att ni mår bra alla, saknar er kram kram

Anonym sa...

Vilken fin apa hon hade i vagnen

Lena sa...

Vad lika dom är .. Tur är det =)
För Ronja är ju JÄTTE söt...
PUSSSSSSS