tisdag 7 september 2010

Ronja va lite sjuk i förra veckan ( feber å förkyld)... då kom moster Pernilla hit med
nån gammal uråldrig sak??? Vi fattade inte riktigt va det va (jag e
nog för UNG för det hi hi hi)
men den ska funka ungefär som en dvd??



hon hade MASSOR av gamla barnfilmer. Ronja gillade inte
någon:( här e det bara mora träsk som gäller!!! Den dvd:n älskar
hon å stå å dansa till=)
men lite mys blev det iaf



å i lördags va vi på Mh- beskrivning med Kitty!
(bilder finns på Lenas blogg)
Men då fick jag träffa bebis nummer 2 i kompisskaran som
fötts denna månad!
Bastian 6 dagar gammal!!!! Söta killen välkommen
till världen!!! Å stort Grattis till Sarah å Johan



Å i lördagskväll åkte vi till Linda med familj
för att fira barnen som vi missade förra veckan;(



ALLA tittar hit å SKRATTAR!!!!! Wieeeehiiiiii
vilka goa människor jag umgås med=)



Amanda å Evelina lekte massor med Ronja!!
Hon höll sig vaken å glad enda till 10 på
kvällen!! Hon ÄLSKAR sina "plastkusiner"



jage jage jage...ljudnivån ligger långt över tillåtet



sen bjöds det visst på godis;)



MEEEERA tack=)



Å en sväng ut till hästarna va ju tvunget oxå



undra va Jonas säger när Ronja kommer med sina stora blå
å säger: Paaapa....snääääälla kan inte jag få en häst???



Ronja matar Offe med 1 höstrå



Färgmatchning är VÄLDIGT VKTIGT
när man är på landet=) Ha ha ha
Här e vi...regnbågstjejerna


Barnen fick goa filtar av oss...Jag fattar
inte att dom kunde bli så glada av så tråkiga presenter,
men dom älskade dom!!!!!!!!!
Hallå????? sover du????



hallååååååå???



måste nog testa mun mot mun metoden



här får du låna min tröja om du fryser=)



sådär ja...sov gott



PUSSAR Å KRAMAR

2 kommentarer:

Farmor/Suzanne sa...

Många goa skratt blir det!!

Anonym sa...

Vad sa din pappa när du ville ha häst?