lördag 18 september 2010

På Jonas födelsedag kom min familj på middag!



Det va Jonas som fyllde år men som ALLTID va
det Ronja som va i centrum=)


som sagt....alla tittar på Ronja;)



Ronja klappar Kitty



I onsdags va Anton å Cajza här! Ronja vill oxå åka på
bobby-bilen



ha ha hon drog runt på Anton



vill smaka på Antons mat



snälla jag vill oxå mmmka



Å i torsdags åkte vi ut till Fotö & hälsade på
moster Eva i deras sommarhus



framme=)


hi hi Lena e kul hon



fantastisk utsikt



jag älskar deras kök



Ronja oxå;).....titta mamma vilket fint kök;)



kaffemaskin, men Eva visste inte hur den
fungerade så vi fick "vanligt" kaffe=)


mera utsikt



jag passade på att gymma lite



sen åt vi lunch! Det va inte helt fel å
sitta å äta med den UNDERBARA utsikten!!
Tur för Lena å mamma att dom satt mittemot oss....UNDERBAR
utsikt fick dom;)
Här e jag å moster Eva



Ronjas matstol gick att göra om till bil=)



En så fin kakelugn



mormor städade efter söl-Ronja



hej å hå



gos med Eva



Jörgen kom förbi i torsdagskväll!!
Han gillade mitt diadem=)



sådan far sådan son:)



Älskade Sandra va hos oss i Fredags! Om ca 1 vecka
kommer hennes lilla bebis!!!! SPÄNNANDE!!!!!
Vi vet att de blir en liten pojke=) Vi
vill att han ska komma NU!!!!!!



Chilli fick leka lite med brorsan Kenneth!!!
Å Ronja fick oxå vara med



En liten drottning



E.T



långklänning;)


AJJÖKEN

1 kommentar:

Lena sa...

Mysigt vi hade det hos Eva..
Guuuud så söt bild på E.T Ronja =)
PUSSSSS