fredag 3 september 2010


Min älskade lillasyster hade en önskan om 2 bloggar
när det blir mycket bilder!
Å hennes önskan är min lag=)
Så efter detta kommer ytterligare en blogg;)



Morfar har tagit på Ronja skorna=)




I fredags va söta lilla Sofi här å hälsade på



Å mamma Carola oxå;)



På promenad m mopa


Å vi har haft finbesök av Ronjas kusiner.
Gos med söteLisa!!! Hmmmm....va det inte överarmar
hon gillade??? hi hi


Julina å Peter, dessa hånglers!!!



sedär ja....jag sa ju överarmar;)



hallå...gosa med min arm oxå



okej då
'


Julina vill ha en puss=)



Ronja å Peter läser en bok



Så...nu kan ni gå hem:)
Ronja älskar å hämta folks skor



Det kom en liten larv på vårt staket



han hängde sig



å blev en puppa



å sen en nattfjäril av nån sort!
Lite dinosaurie aktig tycker jag


Nu har vi 12 stycken puppor hängades här!
Synd att det inte är fina fjärilar:(


Ronjas kille Anton har vart här oxå



puss å gos;)



En video på duktiga Ronja som äter ordentligt med
sin sked. Nu vänder hon den inte uppåner längre=)


glöm inte att det är en blogg till direkt under=)
Ajjö från Lotta the Fjärilodlare;)






2 kommentarer:

Lena sa...

Cooola dom är dina puppor =)

Duktig hon är Ronja å äter själv <3
PUSSSSS

Farmor/Suzanne sa...

vad duktig Ronja har blivit på att äta och få i sig maten!