fredag 3 september 2010





Igår va vi hos Lena å blev bjudna på pannkakor!
Mums mums..tror jag åt 7 stycken med sirap på å gick upp
2 kilo=)
Ronja hjälpte till å steka medans Jimmy fotade för Lenas blogg



Madde, Jasmine å Justin kom oxå



det blev pannkaksfest



Gulliga Madde färgade mitt hår=)
Ronja fick feber å ville bara sitta hos sin mamma;(



det blev lite färg över till Jimmys tuppis-kam



Det skulle ju självklart fotas till bloggen=)
Fina bilder finns säkert på lillasysters blogg



medans färgen satt i tog jag en kaffe.... i Lenas fina frallan-mugg
som hon fått av frallans farmor å Madde=)
(nä, jag e inte full.....bara tagit kortet precis i en knepig blinkning:)



ge f*n i den....Den e MIN....BARA MIN!!!!!!!!!!!!
My precious !!!!!!!!!!!!!!!!!



Sen klippte hon mig oxå;)
Söta snälla Madde TUSEN TACK!!!!



Sen blev det kaffe å chokladpudding!!!
Ronja e inte så förtjust i sött, så det blev bara en tugga
till henne, men jag tog ganska många fler;)



Jasmine gillade oxå chokladpudding, hi hi hi



såklart fick Kitty å Chilli diska=)



mammas sessa=)


Söta Lizette kom å hälsade på



Å söta Jacqueline oxå=)


TACK för en supermysig dag alla=)
Stackars lilla Ronja blev sjuk. Snälla Jimmy
cyklade till affären å köpte alvedon till henne!
39,6 grader hade hon igår kväll dockan;(
Mycket mys blir det då!!!!!




Jag har gjort det!!!!! Tagit gigantiskt stor ledning
i min snotändare tävling!!!!!!!



måste byta till större burk nu=)



Många tändare!! JIPPIE;)




En liten video på min fångst=)



Bye bye från Lotta the WINNER!!!!!

2 kommentarer:

Sussie sa...

Stackas din pappa han får väl inga tändare kvar för att kunna tända sina cigaretter..han får väl springa igång dom nu för tiden..och du kan ta en ny tändare för varje cigarett..hahahaha

Lena sa...

Det var en mysig dag, visst var det värt att gå upp 2 kilo =)
Ingen får ta min Frallan mugg, för då blir jag arg... hi hi

KRAM KRAM