tisdag 3 november 2009

Vaccination å lite till

Vill bara börja med att be Cilla om ursäkt.....FÖRLÅT att
jag bloggat så lite...ska bättra mig =) Hoppas jag kan
ge dig nåt litet leende idag;) (citon testen ska göras snart! Lovar
att fota tårna;)

Ronja har fullt upp med tandsprickning, 6 tänder nu!
Å det gör ont, hon vill bli buren hela tiden,
så tiden vid datorn är knapp!

Min älskade pappa som är SÅ SNABB med att
märka fel....ska spisen va på? Akta så du inte bränner maten! Oj
oj oj han e snabb med att kommentera medans man grejjar i köket....
men häromdan....va upptäckte jag då???? Kaffekokaren stod på
UTAN KAFFE I!!!! Ha ha ha där fick jag honom!!!!!!!!! =)



Jag å Ronja va hos Carola å åt frukost...hon gjorde
amerikanska pannkakor




MUMS




Vi va på jobbet å hälsa på, Jonas fattar inte
varför man ska köpa en dyr barnvagn.....det här hade vart ett
billigare alternativ=)



Kvällsmat hos sin pappa



mmmyspys



Ronja gilla gosekaninen



Ronja å mormor när vi hade en STANdag!



I fredags va Emil å Sandra å Thea här! Jonas å Emil bada
i 3 timmar å 12 öl!!!! Va skönt vi hade det utan dom.....
Thank god for the spabad



Frukost i sängen i söndags morse å Ronja fick smaka på
ägg



gillar??? gillar inte????
GILLADE faktiskt



Vi åkte till Pia, William å Benjamin i lördags...
VARFÖR har ni flyttat sååå långt bort? Kungälv!!!
Där kan man väl inte bo?? Det är säkert 10 mil dit
dom bor... men oj så fint...fast vi önskar ni bodde närmre(stavas så)

Jonas å Ronja redo för promenad



Jonas å William framför deras HUS!!!



andra sidan...älskar fönstren



på promenad...jag fick knyta Jonas skor....han e ju man...
kan inte göra 2 saker samtidigt!!!!!!



Å William fick knäppa Benjamins jacka....men Benjamin e
ju ett barn!!! Fast det är klart..det e ju Jonas oxå;)



söta Benji



God Lunch efter promenaden



Pia med Chilli i knät....Klick på bilden så den blir stor å
titta på den COOOLA vita väggen...nästan alla väggar i hela huset e såna!



Ronja fick sova i Pias å Williams säng



Benji i vardagsrummet




det dök upp ngn precis när jag tog kort....HAHAHA
så söt



Chilli fick en pinne av Benji....så SNÄLLT!



Ronja bus har vart på sin 5,5 månaders kontroll!
7800gr å 69cm lång! Hon fick även sin vaccination!
Vid 3 månaders vaccinationen grät hon
otröstligt LÄNGE!!! Nu bara skrek hon till
å sen va det över! Duktiga tjejen...å jag som satt med gråten
i halsen;)
Min mamma va med på bvc å när vi ändå va där
så vaccinerade vi oss oxå....Känns skönt å gjort det...jag har vart kluven,
men nu är det gjort! Bättra att göra utan å planera! Det blev bäst så!
Så nu värker armen å Ronja stackarn har feber! 38,2 imorse...men vi
har en MYSDAG! Tv å fikabesök med Carola å Sophie!

Se vilket fint plåster!



Å BLOD



Å andra sidan oxå!



Jag hade en gammal Tripp trapp stol
sen jag jobbade på babyproffsen! Som vi använt till
alla vänners barn! Nu har Ronjas mormor
målat den så den matchar våra köksmöbler!!!!!!
FIIIIIINT!!! TACK mamma du e bäst



perfekt



oj vilken fin dyna



OJ vilken FIIIN dyna;)



Det e kul å va med




Jag har smygfilmat trädgårdsmästaren!
Ha ha ha ha ha GULLIGT!

5 kommentarer:

Lena sa...

Åhhhh vad söt han är våran pappa =)
& Ronja med så klart ..
Pussssss

Martina sa...

Vilken duktig Ronja som var tyst när hon fick sprutor!!! Hoppas hoppas Viljah oxå hanterar det så bra nästa gång... :-/
O så stor hon har blivit! SÖTNOSEN! :-)
Filmen på din pappa e bara så läcker! Hahahaha!!! Jag garvade rejält när jag såg den!!! Han e så charmig! :-) Det e så kul att smygfilma ;-)
KRAM på er!

PA sa...

Hoppas jag får vara med på citon testen.

Cilla sa...

Ursäkten godtagen :) !!!!

Hahaha.. Äggminen.. gud vilka härliga miner hon gör!! En riktig finsmakare fast hon för öva på poker-fejset lite annars blir det nog svårt att behaga lilltösen!

Men oj oj oj... Vilket underbart hus.. !! Precis så ser mitt hus ut när jag drömmer om vad jag ska lägga alla mina 160 miljoner som jag vinner på lotto ikväll..
/ C

Pernilla sa...

jag håller med Lena, våran pappa är sötast i hela världen!!! Och självklart Ronja med!!!
puss