fredag 20 november 2009

min tur!

Nu e det min tur att va förkyld;( buhu stackars mig ;(
Nää jag känner mig faktiskt inte sjuk....bara lite nysig!!

Vilken vecka....Carola å Sophie va här i måndags å käka
lunch å sen tog vi en promenad :)
I tisdags va vi hos Cajza å Anton å åt lunch och tog en 1,5timmes
promenadi på V
I onsdags va vi hos Sandra,Molly å Leo och fick lunch där oxå=)

I torsdag va det babysim med Jenny å Vilma=)

Å idag e jag SJUK...nästan dödligt...hahahaha

I måndags började vi på VIKTVÄKTARNA jag
å några jag känner som kanske vill vara anonyma!
Men ojojoj...det är ju hur lätt som helst...jag har ätit
precis som vanligt hela veckan! Inte behövt ställa
några som helst krav på mina lunchdejter!!!
Inte behövt handla hem massa konstiga grejjer
å jag är MÄTT hela tiden! UNDERBART!
Jag kommer bli SMAAAAAAL SNART!

Nu till det här eviga tjatet om svininfluensan....jag vet att
jag är nojjig men vi har ju en liten å bry oss om!
Vi har bestämt oss för att vaccinera Ronja (mest för att
det är SÅÅÅÅÅ många som inte tänker vaccinera sig)...så idag ringde
jag till Bvc....NÄ...nytt är att dom ska vänta med att vaccinera
6månaders om man inte vet om dom tål ägg....så nu
blir det äggtest hela helgen. SKIT när man bestämt sig!

Ronja tycker Viktväktarna verkar intressant


Vi har även blivit Traderaberoende;) Oj så mycket man
kan hitta där...köpte goa skor till Ronja...men dom va FÖR SMÅ ;(
Hon blev så lessen, dom va ju så fina!



Vi har även lagt bud på en likadan
overall som hon har nu fast en strl
större...dags för 74 snart! Å denna gången
hoppas jag att jag inte behöver betala mer än vad den kostar ny ;)
Här e vi påväg till babysimmet! Ronja simmar 1 meter
under vattnet nu.....DUKTIGA flickan! Nästa vecka ska
trädgårdsmästaren med...då blir det lite bilder!!!



Måste berätta....pappa ringde igår!
Pappa sa: ska jag passa Chilli när ni e på simningen???
jag sa: nä det behöver du inte...vi e inte borta så länge!
pappa sa: men hon vill nog inte vara själv....jag passar henne
så kan ni hämta henne sen när de e slut!!!

HA HA HA...för gissa vem han fick träffa då??



pappa gjorde en upptäckt....NÅN hade
grävt ur mammas soppåse



la la la la lala



å vem fick skulden.....den stackars staffen såklart=)



Detta är Ronja om nån undrar......HA HA



Detta e Ronja igen om nån undrar =)



Ronja har en bestämd plats hos mina föräldrar...det
är bredvid morfar SÅKLART!



Precis som Chilli...äta gosedjur



pappa va intresserad av Viktväktarna....
kanske vvill han gå ner några kilo;)
Jisses hur skulle det gå??
Jordnötter 37 points
öl 67 pojnts
stekt fläsk 101 points
Han behöver en års rason av points bara på en dag=)




NÅGRA VIDEOS:


Ronja är grym på att dricka själv...NOT




Vi fick ju som sagt inte vaccinera Ronja idag eftersom
vi inte vet om hon tål ägg...så nu provar vi det...Ha ha ha





Ronja har lärt sig pussas!!





Oj då...smygfilm igen=)



Låter mer som P***A....JÄKLANS detta kommer inte sluta bra=)





KRAMAR TILL ER ALLA

7 kommentarer:

Lena sa...

oooooo vad våran familj är underbar..
Ronja blir bara sötare & sötare för varje dag =)
PUSSSS

PA sa...

Nu kom du på mig, men det är väl inte så konstigt att man måste träffa Ronja varje dag. Pernilla funderar på att skaffa barn hon oxå.
Sa hon inte morfar o pappa eller?

Martina sa...

Stackars döende Lotta! Hoppas du blir frisk snart! :-)
Vilka fina skor ni har fyndat, det e ju likadana som Viljahs! :-D Synd att dom var för små!
Vi hade oxå vaccinerat Viljah om valet hade funnits!
Dina filmer är bara underbara. fortsätt lägga in såna, speciellt smygfilmerna ;-)
KRAM på er

Anonym sa...

Hon är en sådan underbar blandning av mamma o pappa!!! mamma´s vackra ögon, 0 pappas underbar lilla pussmun!!
Kram från Farmor

Anonym sa...

Kan man få se på joppes pussmun ?

Pernilla sa...

Gud , jag bara älskar den goseungen, hon är så söt.
och pappa är föööör rolig...
jag behöver inte vara anonym med vv.
alla har väl sett att jag behövt det ( ni har ju inte alltid suddat ut mig:) )

Farmor/Suzanne sa...

Det är så roligt för mig som sitter på andra sidan Sverige att få dessa video´s, jag bara tittar o tittar.
Tack för att du gör detta
Kram