söndag 8 november 2009

barnfri näää men utan barn

I torsdags kom Petra å hälsade på! Å jag tog inga kort
som vanligt.....JISSES jag e så kass ibland! Men
va kul det va å få besök från Nyköping! Å Petras
syster Pernilla va med oxå å hennes söta döttrar
Molly å Mina=)
Ronja å Molly hade så kul med Ronjas lekbord




Ronja har gjort en farsdagpresent som Jonas ska ha på
sitt kontor!



Hon har signerat kortet oxå! Se på vänstersidan....
till världens bästa pappa //love Ronja står det!



I lördags lämnade vi våran dotter hos hennes mormor å
morfar....å begav oss till Hotell Gothia i Göteborg!!
Jag fattar inte det här med att behöva "egentid"????
Jag hade ont i magen...ville inte alls vara utan min docka!
Från första sekund saknade jag hennes skratt, leende, gurglande,tjoande.....
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!
Tur att hon ÄLSKAR sin mormor å morfar! Hon märkte knappt
att jag va borta! Hon skötte sig perfekt! Sov 11 timmar å vaknade NOLL
gånger på natten(som alltid) Och vaknade lika glad som hon
alltid gör=)
TACK älskade mamma å pappa för att ni är BÄST!!!!



Ronja vinkar av oss



ojoj nu e vi låååångt bort!



Incheckning på hotellet!Jonas å Jörgen lämnade mig å Ann-Kristin för dom jobbade
på hem å villa mässan! A-K å jag hade lite "hissproblem"
så hon dubbelkollade vilken våning vi skulle till!




Hissarna på hotell Gothia e helt muppiga! Alla kunde åka utan vi!
Sprang som tokar mellan alla dörrar som öppnades å stängdes
mitt framför näsan på oss =)



Fick sova i lobbyn!



Vi va visst utställare på mässan....Men Lena....heter inte du
Ann-Kristin??




Vi hittade söta lilla Jenny som sprang runt å "vaktade" lite
på mässan! Tog en fika i det myyysiga mässfiket




En cider klockan 15.00



Förfest



Hon älskar nog sig själv! thi hi



Fler gäster på vårt hotellrum...Krister å Ronny



Myspys...fick censurera min rumpa lite;) Kunde ingen tala om
min klänning åkt upp??????? hihi



Finns det hjärterum....



Det verkar va en ASKUL förfest




Kärleksparet



Krister....ja jag vet inte vad han gör?



Här korkas det upp ordentligt



Vi

Vi hade det JÄTTEMYSIGT på våran hotellvistele!
En superrolig kväll ute.....och HOTELLFRUKOST!
MUMS!


En liten hyllning till min pappa såhär en dag
efter farsdag! Jag älskar å smygfilma!





Smygfilmar igen





Å igen...hahahahaha...Ronja har världens
bästa morfar

4 kommentarer:

Lena sa...

Vad mysigt ni verkar ha =)
Miss you <3
Pusssssss

Lena sa...

Pappa é söööööt =)

PA sa...

Titta på min ytterdörr. Vad står det där? Det gäller alla.

Lotta sa...

Ha ha ha pappa du e söt=) Sen när gör vi barn som du säger??? Hi hi hi