lördag 14 november 2009

Förkyld!

Så mycket händer nu! Nästa vecka blir Ronja 6 månader!
Hon e stor nu!
Har lärt sig vinka...se lillasysters blogg, där finns en video!
Hon gör även små krypförsök, men är lite för bekväm än;)
På babysimmet i torsdags dök hon! "Simma" 1 meter under vattnet!
Hon har även haft sin första förkylning.....stackarn! Feber å snorig, men
det gick över på 2 dagar! Skönt!!!
Jag är JÄTTENOJJIG vad gäller svinäckelinfluensan....
Vi har vaccinerat oss...för Ronjas skull! Men nu kommer det svåra....
vågar jag vaccinera henne??? Eller ska man ta beslutet att
inte träffa folk som inte är vaccinerade? Vad gör man? Jag
DÖR om hon blir sjuk......;(
Det är ju trots allt så
att MÅNGA människor blir riktigt sjuka....
fler än nånsin i någon influensa innan!!!!!!
HATAR SVINIDIOTÄCKELPSYKOINFLUENSAN!


Jag va hos frissan i tisdags...ojojoj va mitt hår växt under gravideten,
å än har jag inte tappat ngt hår=) Har hört att man kan klara
sig från det...kan jag ha sån TUR??


uppklippt massor å slingor



Cajza Anton å Lexus va å hälsa på!
Ronja myser med vovvarna



Det e kul



Varmt å gott



Förkylda sessan nyser



Å det e kul;)



Åååå sjuklingen



Ronjas morfar har satt upp en krok
till Ronja



uppåner...HAHAHA
Han säger att det är för att hon själv ska
kunna dra ner sin jacka sen.....SMART!



Igår fyllde Ronjas mormor år å vi va på kalas....Massa god mat
fick vi å mamma fick paket!



En scarf...ett presentkort... å en bok från alla oss barn!
GRATTIS ÄLSKADE MAMMA!!!! LOVE U <3

3VIDEOS:

Video på förkylda Ronja som försöker dricka själv=)




Ronja har klappat häst när vi va hos Magdalena
å hälsa på





kan själv=)




NU E DET SLUT FÖR IDAG!!!

3 kommentarer:

Lena sa...

Snygg du blev i håret =)
Å Ronja är söt som vanligt <3
Pusssss

Farmor/Suzanne sa...

Hon verkar mycket äldre än sina snart 6 månader. Det är så kul att få se rörliga bilder på henne!
Och du blev jättefin i håret.
Kram

PA sa...

Ronja o Lena kan väl ta sprutan samtidigt??