torsdag 26 november 2009

Simskola

Nu har jag bloggat 2 ggr på 3 dagar...Kanske blir några
(nämner inga namn) nöjda=) ha ha ha

Igår va trädgårdsmästaren med på Ronjas simskola!
Han filma å fota lite....
Hon e så duktig=) å söt;)

En bild på badtjejen




Ronja dyker



En film på dyket...kolla hur hon blundar å håller andan
precis innan hon dyker... å kolla fötterna under vattnet
hur hon simmar!!!!!




Video på :simma simma simma....






Igår kväll va vi hos Emil å Sandra å Thea...här leker (eller fajtas;) Bffs:en
för första gången

2 kommentarer:

Lena sa...

Åhhh vad hon kan =)
Duktiga Ronja <3
kraaam

Farmor/Suzanne sa...

Ja tack jag är så nöjd!!!För det var mig Farmor som Lotta syftar på:-) Det är ju inte så ofta som jag kan få se Ronja i verkligheten!Underbart att få se Mitt underbara barnbarn i rörliga bilder !
Kram o tack