lördag 26 september 2009

Ronja å Vilma

I Torsdags åkte jag å Ronja till Jenny å Vilma!
Vi åt jättego lunch och tog en långpromenad.
Det va verkligen en mysig dag...Tack Jenny :)
Här e supersöta Vilma



Flickorna lekte lite



å gosade lite



sötnötarna



Hmmm??? konstigt...Ronja e flintis



se Ronjas händer...urgulligt=)



Vilma nattar trötta Ronja



Jenny hade gjort toscapäron m vispgrädde....men INTE
till oss utan till sin mamma...för vårt nya sunda mammaliv har
ju börjat nu!



med massa promenader....men var e Vilma?



där va hon ju;)

TACK igen flickorna för en trevlig dag!


Sen åkte vi hem till Lena! Kitty fyllde ett år å då blev det
kalas! Hundarna fick tårta



Å vi med....hmmm mitt nya sunda liv....buhuuuuu
Lena som bakat SÅ FIN tårta...ska jag verkligen svika henne???
Nä jag tog en liten liten bit!



min "lilla" tårtbit....karaktär? Har jag aldrig hört???
Det börjar jag med på måndag när jag slått upp det
i en ordbok!



Ronja å morfar spanar



Kitty fick present av oss i familjen Mamma å pappa
Pernilla å Jörgen å oss



Hon gillade verkligen å leka städtant=)



Åså kom trädgårdsmästaren....jäkla stopp i avloppet... tur
att jag har min alltiallo



Å idag kom trädgårdsmästaren igen...med en dörr!
se så fint han gjort



fixar å donar....undrar om han sätter upp staketet på baksidan oxå????



Ronjabus sitter i sin favvogungstol



jag tänkte visa hennes tand....men hon bara bits



här syns den lite



å här syns den mycket!!!! Fina lilla vita tansebissingen=)

2 kommentarer:

PA sa...

Staket? Du menar det jätte höga skyddsplanket så man varken kommer in eller ut. Det börjar likna fort
Knox.=)?

Cilla sa...

Hihi.. Lilla lilla tanden tittar fram. :)
Tiden går så fort.
Funderar på att köpa en klävjeväska men tror inte att Badah skulle bli så impad av att ha på sig den..
Älskar dina bilder och sköna kommentarer!