måndag 14 september 2009

Idag e ingen vanlig dag........

För idag e Jonas födelsedag.. HURRA HURRA HURRA!!
GRATTIS min älskling på din dag!


En liten hyllning till min älskling å världens bästa pappa (efter min förståss;)
Han hjälpte till grymt vid förlossningen med att andas lustgas...Vi e nog det
snyggaste paret i sverige



47 åringen...eller va det 57?? Jonas själv säger
att det är ngt på 30.....NÄÄÄÄEEEE det kan
inte stämma! Stackars Ronja som har en så gammal pappa...
tur att jag e så ung så hon slipper skämma ihjäl sig =)
Men snygg...det e han <3



även gamla hundar kan lära sig sitta!!!!!



Mina ÄLSKLINGAR!!!!



GRATTIS IGEN älskade Jonas!



Ronja leker gunghäst;)



va glor du på?



Ronja å Anton...hon är en riktig killtjusare...kolla handen..hi hi



Ronjas söta kompis Vilma va å hälsa på




I Tisdags hände ngt STORT!! Ronja 3,5 månad
låg å gunga




Å vips så låg hon på mage!!!!!!!




Hur hamna jag såhär?



konstigt? Mammas stora flicka!!!! Nu vänder hon sig 73gånger om dan!
Det är sååååå roligt!





SÖTPJAMASEN



Mina flickor <3



Ronja har fått en gåstol (av Mia å Ronny) som går att göra om till
gungstol! Hon har fått en rosa Bumbo stol oxå ( en sittstol)
bild kommer sen!



Hon e så duktig på att sitta...ser ut som hennes pappa
när han e full



Chilli har gömt sig;)



Igår kom Jenny, Abu å barnen å fira Jonas födelsedag!



Menherrejisses...ska han lära våran dotter
å bli lika töntig som honom?????????



jag fick dom....reaktionsförmåga NOLL



Å vet ni...Ronja börjar få en tand...en liten vass vit prick
i underkäken....men lika glad gör det är hon=)
fast "lite" skrik har det vart...men det går snabbt över!
STORA STORA kickan...blir 4 månader nästa tisdag!!


GRATTIS Jonas igen på din dag!!!


8 kommentarer:

PA sa...

Vet Jonas om att du lagt ut den bilden ? Hur vågar du ?

Lotta sa...

Jag e tuffare än du tror ;)
PA...varför svarar du inte i telefon när jag ringer???????

KRAM

Anonym sa...

Är det ngn som vet var man anmäler såna sjuka typer som lägger ut bilder på det där internet utan lov???

Lola sa...

Klart det bidde en rosa bumbo stol & vad jag såg så verkar hon gilla den mkt... Själv ska jag till köpbarnvagn.se-butiken idag & hämta det lila spjälskyddet de specialbeställt åt mig & Amanda.... Fanns ju inget lila & få tag på någonstans så jag snacka med dem & de var så gulliga så de ringde sin leverantör & fråga om de kunde sy upp ett lila åt mig & svaret bidde ja & det kostar inget mer, samma pris som på alla andra spjälskydd.... skickar mms sen när det nya spjälskyddet är uppe så du får se =)

Ha en skön dag & ät en massa go tårta =)

Martina sa...

GRATTIS Jonas!

JÄVLAR vad snygga ni e på 1a bilden! HAHAHAHA! :-D
Vi (tjejer) har full rätt att se förjäkliga under en förlossning!!! Det gör ju så *pip* ont! Vad e Jonas ursäkt? ;-D

Åh lilla söta Ronja! Så duktig hon e! Vänder sig, sitter, o tand! OJOJ vad det går fort! Viljah fyller 2 mån om 4 dagar. Det går nästan för fort!
KRAM på er!

Lena sa...

Åhhhh ni är en fin familj =)
Snyggast på första bilden.. ha ha ha ha
Pusssss

Anja sa...

Grattis Jonas på din dag!
Ja nu kommer allt gå av bara farten med Ronja. Snart går hon :)

Kramiz Anja & c:o

Lotta sa...

Ja du ANONYM (Jonas)....anmäl mig till polisen...så hamnar jag i fängelse å du får laga din mat, tvätta å städa själv!!! Ha ha ha 2 veckor sen dör du!! Hur skulle du klara dig utan mig?? Du älskar ju mig över allt annat!!!!!!!!!!! Så det så!! PUSS