onsdag 16 september 2009

kalas m.m

Som dom flesta vet så blev Jonas ännu äldre...riktigt gammal
i måndags =) Lena har bloggat MASSOR! Jag visar bara lite
till;)
Jonas lät maten kallna när han öppna sina paket i snigelfart!!!
Pengar i massor...och en otroligt dålig tidningsprenumation av
Lena Pernilla Jörgen å Jimmy....Hur kan NÅGON ÖNSKA
SIG "VÄRLDENS HISTORIA"???? Sjukt!!!



Lena fotar vårt golv...allt ska hon ta kort på den galenpannan =)



Paket i en kvantumpåse....vem kan det va ifrån?



I söndags när vi kom hem stod ett STORT paket
till Jonas utanför dörren....hans pappa å Ewa hade vart
här!!! Så tråkigt att vi inte va hemma...hoppas dom kommer snart igen!
Kolla snygga "va det nu heter" Vi har tänkt å ställa massor av ljus i den!
Kan ha både ute å inne....å elda i om vi vill(utomhus förståss)!!!
Den e RIKTIGT snygg iallafall!!!



Av mig fick han en tatuering....han vill tatuera in Ronjas namn
å stjärntecken på underarmen!



Ronja har köpt ett kort


Å ritat sin första teckning...hon har faktiskt gjort det själv!
Å sen fick Jonas hennes första veckopeng i födelsedagspresent!!!
Hon e riktigt snällbvåran dotter



Jag å pappa tog en promenad vid havet



Varmt å soligt!! Så mysigt...det är GULD å bo nära havet!



när jag kom hem igår å titta ut genom vårt fönster...då
va trädgårdsmästaren här...Hade jag bokat tid?? Han
gör visst lite som han vill den där trädgårdsMÄSTAREN ;)



Igår va Jennie å Bella här! Ronja fick ett fint paket
med mugg, tallrik, skedar å en haklapp! Som jag mitt dumma spån inte fotat!!
Jag gör det nästa gång!!! Men åååå va fint det är <3 TACK



Bella hittade Ronjas nalle



pilla pilla pilla =)



Det är skönt att ligga på fällen Ronja fick
av sin farmor å Ingemar



MYS



jag hittade kort i min gamla kamera....min pappa
spelar ngt spel med Chilli...Hon fattar inte riktigt...tar
bollen å springer iväg..ha ha ha



så pappa gav upp



då spelade Chilli själv..hi hi



Leo hjärta Ronja



Pedanten städar




Ronja somna mitt i boken....när det va som mest spännande!
Bra present Eva...Hon gillar sin bok...hon har nog läst den
100 gånger nu:0)
SEEEEE JOOOO ALL SOOOOON!!!!


6 kommentarer:

Lena sa...

Ja ni har ju såååå fint golv,så jag var tvungen att ta ett kort =)
Hon börjar bli stor nu Lillstrumpa,
Kan både läsa & skriva, ha ha.
Tack för gooo mat.
Pusssss

PA sa...

Hade du låst vagnen vid havet.
Ser lite lurigt ut.

Lotta sa...

Näää PA...vi gillar att leva farligt jag å Ronja ;)

Farmor/Suzanne sa...

Tack för för dom underbara bilderna och dina fyndiga kommentarerna! Du anar inte vad det betyder för mig att få följa er i er "vardag"
Kramkram

Anonym sa...

Jätte kul att läsa din blogg. Var hittar man de söta staffekläderna?

Lotta sa...

Hej ANONYM ;)

Kläderna fick Ronja i doppresent av mina vänner på staffeforumet! Dom har nog special beställt å tryck dom själva!!! Vi bara älskar dom <3