torsdag 1 oktober 2009

Lite allt!


I söndags kom Linda förbi....men inte för å hälsa på mig,
utan bara för att gosa med Ronja! Å hon ska vara
MIN kompis?? Hon fråga inte hur jag mådde ensengång(ja
ensengång är ett ord i MIN ordlista=)



Sen nån dag som jag inte kommer ihåg vilken så kom
Bagarn på besök (utan Anna tyvärr)
Han å Ronja va inte så intresserade av varann utan
bara av tv:n



han hade med sig en fin present till Ronja!
TACK så mycket Anna å Bagarn=)



Ronjas moster Pernilla kom med 4 månaders present till
Ronja, SÅ SÖT kofta



å en fin klänning



Å cooola leggings...TACK Pernilla!!



Vi har vart å hälsat på Emma å hennes fantastiskt
fina tvillingar Oliver å Alvin.
Ronja å Alvin leker!!! *löööve is in the air*



Gulliga Emma ville GÄRNA vara med på bild!



Våra fylltrattar



Christin å hennes söta dotter Nell kom förbi oxå,
vi fick sätta Ronja å Nell på säkert avstånd...Nell 1 år
vill gärna mata Ronja med diverse grejjer =)



SÖTA Nell



Sådan mor sådan dotter<3 Dom e så fina!



RallyAlvin



Ronja hjärta Alvin



men vänta...nu bytte hon kille...
Ronja hjärta Oliver =)



Chilli hitta sin plats i soffan, på alla kuddar!!!
Kommer dom från mitt jobb Emma? Hoppas du inte köpt dom
hos nån konkurrent;) hi hi



killarna stilar sig lite för Ronja



Emmas supersöta dotter Nathalie ÄLSKAR Chilli!
Här ska dom göra *high five*



nästan



Sådär ja...Å va dom e duktiga!!!!!!



Ronja fick en mössa med matchande vantar å tofflor
som Nathalie haft, hur gulligt e det inte då?



jag DÖÖÖÖR så söt...denna fick hon oxå...
å MASSA mer fina kläder



Vi bytte smak igår...Morot...va paff hon blev!



Men mmmmm va det va gott! Ronja älskar all mat
verkar det som! Fast hon får bara en tesked om dan!
MammaDonalds e ändå bäst!!!!!



hon har fått för sig att maten kommer från hennes fingrar=)
KLADDIGT??? Ha ha ha



SÖTAST i världen!!! I hennes öga kan man se
en spegelbild av mig...klicka på den så den blir stor får ni se!!!!




HA DET GOTT.....HEEEEJ!!!!


4 kommentarer:

Farmor/Suzanne sa...

Jag läääängtar så till dom nya bloggarna!
Idag satt jag och skrattade högt! Du har så underbart roliga kommentarer.Och ja jag såg dig i ögat!
Och vad roligt det är att se Ronja växa och utvecklas!
Puss o kram

Lena sa...

Hon är världens finaste bebis..
Jag är en stolt moster =)
Puss

Pernilla sa...

Jag med (stolt moster alltså)
tur vi har Lena som har Ronja!!!

love to Ronja and Lofta (så säger engelsmän Lotta tror jag)

PA sa...

Har du slutat att blogga.
Nu har jag sett samma varje dag i en hel vecka.