onsdag 14 oktober 2009

Onsdag!

Älskade lilla bebis blir snart 5 månader! Tiden
bara rusar iväg!!! Jag njuter så av att vara mamma
å Ronja är VÄRLDENS BÄSTA bebis!!
Jag vill inte lämna henne för en sekund! Vi prata om
att ta en bio & middag på stan...kanske en hotellnatt??
Men HJÄLP....hur ska vi klara att vakna på morgonen
utan att höra Ronjas glädjetjut som hon väcker oss med
varje morgon??
Jag tog en tur till Ullared häromdan...Pernilla
passade Ronja i 5 timmar, det gick jättebra! Bara jag som
LÄNGTADE IHJÄL mig=) Det där med "egentid" fattar jag
knappt!Jag vill verkligen inte vara utan henne! Å jag å Jonas har ju våran tid
hela kvällarna och HELA nätterna;)
hon sover mellan20.00-08.00 å vaknar inte en enda gång!!

Ha ha ha Hon är ett riktigt charmtroll



Snutten på huvudet...nya modet



Ronjas farfar å Ewa va här häromkvällen! Det va
JÄTTE mysigt och trevligt!! Trots att Jonas pappa
har usel humor=) ha ha ha om man
jämför med mig! Jag e ju GRYMT kul alltid!!



Ronja fick smaka på ostkrokar....dom är ju världspopulära



Inte alls skeptisk?



Nääää....det va inte så poppis....Smaka som papper
(fast det kan ju inte hon veta...hon har aldrig ätit papper;)



Min mamma å pappa va här...å vet ni...JAG bjöd på lunch!!!!!!!!
Efter tiotusen luncher hos dom så va det änna min tur!! Hahahaha



Ronja har fått banangröt



Å Jonas har fått grissjukan....det ÄR RONJA som ska filmas!!!
Jag är lika snygg som alltid!



ÄLSKADE Sandra...vet inte hur vi ska kunna tacka dig
å Robin ordentligt....Ni är helt FANTASTISKA
Nu har fotografen vart här...Ronja fick i doppresent av Sandra
å Robin ett presentkort på fotografering
av samma kille som fota min mage!!! Det ska bli så spännande
å se bilderna! Kommer om ca 2-3 veckor!!



Studion hihi vårt vardagsrum!!
Kolla gärna in Ians hemsida www.ianfoto.se
Han e GRYM GRYM GRYM



Handfotografering



Cajza å gulleAnton va här...Chilli älskar alla barn,
man måste ligga nära!



Å pussas lite;)



Vi har fått ett spa-bad!! Eller fått å fått...vi har ett SPABAD!!!!
Jag,Lena å Jonas badade häromkvällen! Minusgrader å stjärnklart!
39 grader i vattnet å en cider...Perfa!! Sååååå härligt!



Det får stå på framsidan sålänge...där e helt insynsskyddat!
Men sen när baksidan e klar med staket å så
då flyttar vi det! Eller nä...det är visst inte denna modellen vi ska ha!
Men sen...när vi e klara på baksidan...då ska vi ha ett annat
spa....skit i samma....spa nånstans å nån modell blir det! Hi hi hi
SKÖNT e det iaf!!!!!
Jag gör lite reklam för Jonas företag när jag ändå håller på:::::::::::: kolla in:
www.spabadsbutiken.se



Här kommer lite löst folk springandes i Åsa



Jag hitta ett gammalt foto...Ronja fick 4månaders paket
av sin morfar



Å kort



det va en sköldpadda med låååånga ben som
låter kul! Den GILLADE hon JÄTTEMKT



Frukost hos Carola.....RÄKMACKA!!!!!!!!!!!!!!
Vi hade så MYSIGT!



Igår som sagt så va Ronja hos moster Pernilla,
å jag, Lena å mamma åkte till Ullared



Undrar varför hon e så glad???? Va e det som e så
kul?



Fikapaus i det MYSIGA cafe´t på Gekås



MASSA kläder till Ronja...jättebra basplagg! Å
en HelloKitty bobbycar köpte mormor till julklapp
(säg inget till Ronja då sabbar ni hela julen:)



Efter Ullaredstrippen skulle jag,Lena å Pernilla
upp till mamma å pappa...alla i min bil?
Jag har fått skäll....Pernilla ska visst suddas ut...så
nu gör jag det=)



Inte alls trångt;)
Pernilla utsuddad



Ha ha ha ha.... vi fick åka med öppen dörr! Tur att det
bara är 100meter!!!
Å Pernilla utsuddad igen...Nu MÅSTE hon va NÖJD!!!
Hi hi hi hi hi hi

9 kommentarer:

Farmor/Suzanne sa...

Verkar ha haft en underbart trevlig dag i Ullared, och Ronja har säkert haft det underbart bra hos moster Pernilla

Pernilla sa...

VAAAA Fint du kan sudda!!
bra gjort!!!!

puss

I sa...

benji hälsar att papper är skitgott och att hon borde pröva

Lena sa...

Tack för en mysig dag, & mysig övernattning =)
Love you <3

PA sa...

Iaf mkt, vilken skola gick du i ?
Man får gissa på snart varenda mening.LOL BFF.

lillan sa...

Tycker de e synd att sudda Pernilla,hon e ju världens finaste =)Däremot kan du sudda lite på mig hi hi.Jätte fina bilder på min goa familj. Pusselipuss.

Martina sa...

Heej!
Åhh Ullared! Jag vill oxå! :-D

Jag var inne i din syrras blogg och kikade, jäklar vad jag garvade när jag såg videon på dig och Ronja!! Hahaha!
O vet du, Adonis är GRYMT lik sin moster Chili!!! Samma kroppsspråk och han pratar så som Chili!! Det har inte Tindra lärt honom. :-)

Vilket äckligt spa ni har. Förstår inte varför man vill ha ett sånt!? USCH o fy...
Jag e inte ALLS avundsjuk... :-/

cilla sa...

söööööt hon är!! gillar hennes skeptiska look, man måste vara lite skeptisk om man e bebis.

Lola sa...

Förstår dig när det handlar om saknaden & vad onödigt det känns med egentid när man bara vill vara med sin guldklimp varenda sekund som bara går =) Hade lönesamtal på jobbet idag & så var jag tvungen att fixa med bilen så Amanda var hos mormor, men för mig kändes det helknasigt... Gôtt att gå ner till jobbet & skoj, men kluvet var det... & gissa om de undra varför Amanda inte var med för *S* Hur ska det gå när jag börjar jobba igen om 5 månader?