onsdag 7 oktober 2009

kameradålig vecka

Denna veckan har jag vart kass på att använda min kamera!
Den har inte vart med nånstans nästan!
Men vi har haft en bra vecka jag å min familj!
I lördags hade vi städdag hemma på gatan!
Regnet öste ner men vi hade riktigt trevligt!
Kl 10.30 började killarna dricka Wiskey å öl
å tjejjerna rensade rabatterna =) Jonas hota med stryk om
jag fota...här jagar han mig med sopborsten!Han e GALEN!
Slå på mig??? Mamman till hans barn? Å jag som e så snäll ALLTID!!!



Ronjabus vet när maten e på väg



lillfingret ;) Gulligt



har hon smilgropar eller e det fettveck?



moster Pernilla va här å fick ge Ronja lite palsternacka!!
Hon ÄÄÄÄLSKAR det!



Vem kommer dom för att träffa tror ni? INTE mig iaf!
Jag e helt bortglömd!



Ronja fick en postavi...Hennes första! Paket från "goboken"
Massa bra böcker å leksaker



R:s kusin Julina kom å hälsa på! Julina å hennes syster
Lisa sjung på Ronjas dop....Så FIIINT, å jag kan inte lägga upp
videon, jag blir TOKIG! Men åååå va fint dom sjöng...jag lipade
som alltid!
Julina gör sin "kända" min! Gull gull



Ronja har ärvt Julinas kinder=) säger Julina själv.
Så söta dom e!!!!



kärlek!!!!!



STOR DAG!!! Vi byte till nr 4 på blöjorna



peace



ÄLSKADE Chilli ska äta sitt märgben ihop med Ronja,
jag bär ut det i hennes bädd men hon e snabbt tillbaka
hos lillasyster



lite tugg på märgben å paus med puss på
Ronjas fot=)



NÄ...INGA mer bilder....mer lik sin pappa för varje dag!!




SES SNART IGEN

5 kommentarer:

Lena sa...

Så söt hon är Lillstrumpa =)
Tror det är fettveck. ha ha ha

Martina sa...

Vad duuuktig Ronja är med maten! :-)
Jag längtar faktiskt lite tills man kan bjuda Viljah på lite mat! :-)
Klart det är fettveck! ;-D hahaha! det ska dom ha! Viljahs lår är grymma! :-D Veck hela vägen ner på fötterna.
Känner igen det med att hundarna ska tugga ben precis brevid...!
KRAM på er!

Farmor/Suzanne sa...

OOOOOOHHHHHH vad jag har längtat! Jag bara lääängtar efter att få se nya kort!!

Martina sa...

Gick du upp 32kg din stackare!? Det syntes verkligen INTE på dig!!! Inte på bild iaf! :-)

Var har ni köpt den braiga lilla matstolen som Ronja har? Den verkar ju supersmart och bra!!!

KRAMAR

Pernilla sa...

va söta barn vi har, du och jag. 22 års skillnad, det är skoj!
men jag undrar varför inte du suddar ut mig som Lena gör.... hon är en snäll lillasyster:)
kram och pussa Ronja från mig!!!!