lördag 4 juli 2009

Sol å för varmt för bebisar













Det är såååå soligt å så varmt....tur att det finns skugga=)
Ronja har varit ute från morgon till kväll...men i skuggan,
och gärna där det fläktar lite..för även i skuggan är det
som en ugn!


MAMMA KOLLA....min blommor lever oxå;)
Jag e lika duktig som Lena!!! GRÖNA fingrar!!
Jag har vattnat varje dag....Se så fina dom är!!


Seeeeee dom lever...kors i taket..Jag e SÅ STOLT!!!



Våran underbara bebis vilar i skuggan i sin vagn



så söt så jag blir tokig!!!!!


kolla i busken



en varm Leo



Söta Kitty superstar



Det e svårt..Jimmy försöker lösa suduko..
jag hjälpte honom lite när det blev för svårt;)



Å cooola pappa löser korsord..jag hjälpte honom oxå när
det blev för svårt för honom=)



Kitty ligger riktigt bekvämt



Soldyrkarna



mamma å pappa har en pool...Undrar om
Lena vågar doppa sig?



Det vågade hon ;)



Jimmy tvättar sig



T(h)ea kom på besök,hon hade med sig sin mamma
Sandra och pappa Emil



BFF



Ronja å T(h)ea



Vi sover som alltid



Å så snygg när man vaknar



Jag har blivit mobbad för mitt sätt att hänga
upp en handduk hos mamma å pappa...
men nu kan han INTE KLAGA...efter jag lånat deras dusch
hängde jag upp handdukarna PERFEKT



Jag gömde oxå alla schampo å tvålflaskor
så pappa inte skulle hitta dom när
han skulle duscha.. Ha ha ha ha ha



Å sänkte duschhandtaget å vred tii HÅÅÅÅRT=)
Vilken perfekt rolig humor jag har
Hi hi hi hi hahahahahihihih
ASG




här e flaskorna...moooohahahahhaahah





jag hade ställt skötväskan på pappas plats..
oj då hade han ingenstans å sitta..STACKARN..
måste va jobbigt å inte orka flytta den ;)




Ronjas favvoplats.i skuggan på Pernillas bord...
I centrum!!!!



SÖÖÖÖTAST



Sa jag att hon e SÖÖÖÖTAST??
Det är hon!!!!!!!

9 kommentarer:

lillan sa...

Lotta jag blev mycket imponerad över ditt nya sätt att sköta växter. Tror att det kan bero på moderskapet till viss del. Man blir omtänksam över det o de som inte klara sig själva.Nu har jag inte träffat Ronja på många timmar, börjar få absistens.PUSSA henne från mormor=)

lillan sa...

ABSTINENS of cours.

Lotta sa...

Hahaha...tror du jag bryr mig om blommor
helt plötsligt???? Jag måste söka läkarvård!!!!!

Anonym sa...

Jag gillar verkligen att läsa i din blogg.

Farmor/Suzanne sa...

Lillan; vad tror du jag får!!!! ABSTINENS flera ggr om, jag tackar verkligen för detta med tekniken av idag! Helt underbart att få
se alla dessa ögonblick som jag annars inte skulle få höra talas om.
Nu har vi fyllt vår pool och jag ser fram emot ett bad med Ronja!!
Kram från Gotland

Lena sa...

Jag tror det är Jonas som sköter växterna =) ha ha ha ha

PA sa...

Lotta är en intrigmakare av guds nåde. Kriget skall pågå till
the bitter end.Jag har en plan.

Joppe sa...

PA tänk på att stackars jag inte har gjort ngt... Bara så du vet dt å inte hämnas så det drabbar mig...

SF sa...

Lugn Joppe man kan inte gå på det
starka könet. Vi håller oss till
de svaga.