torsdag 16 juli 2009

inte bloggat











Jag har inte bloggat på flera dar...då blir det kaos om
jag gjort mycket... Så idag blir det måååånga kort=)
Får nog börja blogga lite oftare;) med mindre kort

Vill börja mad att berätta...Idag fyller Ronja 8 veckor...
Hipp hipp hurra!!!!
5610gr och 60 lång är hon nu=) Stora tjejen!
Hon jollrar skrattar å tjuter...det känns som
första "riktiga" skrattet är nära nu!
Allt funkar utmärkt, livet flyter på i snabb takt!


Robert kom förbi på en fika... å kramade på Ronja

SÖTASTE



Jag kan inte få NOG av henne



Robert å Jonas (smygröker)



Min prinsessa



I söndags va vi på kalas hos Jonas syster Jenny...
hon fyllde i måndags..
Vilken lycka, dom har skaffat en hängmatta,
Perfekt för latmask-Lotta=)



så skönt..jag ska med ha en sån, men vart ska jag hänga den??
Får nog bygga ngt, typ pelare



MÅSTE HA, jag ska önska mig...hängmatta å 2 träd



Ronja gillar oxå;)



Oliver å Chilli lekte MASSOR..Chilli orka knappt gå sen... hihi



Ronja med Faster Jenny



Ronja med Kusin Oliver



Oj va hon hoppa runt till alla... en mellanlandning
hos mamma



Ronjas hurtiga farfar spelade strandtennis, med en cigg i
handen...man kan nästan tro att han är släkt med
min pappa



Wilma å hennes kompis med Ronja




Ronjas fina farfar



Vi har vart å hälsat på Elin på hennes hunddagis
oxå... Ronja trives på dagis, undrar om hon kan
gå där när det är dags för dagis??



Chilli tyckte oxå det va kul på dagis,
va bra då kan dom ju gå ihop



Såhär fint är det



Elin öppnar grindarna så vi kommer ut med våran Limo



Jag Lena Ronja Chilli å Kitty tog en Lååååång promenad
häromdan....ett mörkt moln bestämde sig för att
följa med....SHIT va det börja regna. 40 minuter i ÖSREGN,
Gick inte å ta upp kameran utan vi fick bara en bild
innan det värsta satte igång!
Det va nog det värsta regnet genom tiderna!
Ronja sov gott i vagnen under regnskyddet!



Min granne Lotta kom förbi å fika



Ronja har fått ett såååå fint bäddset
av Eva (chillis kennelmamma)


så fint..Ronja gillar sina rosa döskallar



närmare



Ronja praoa på däck-bert!!



kolla Kittys öron,..ha ha ha



jag hjälpte dom å hitta felet



jag skruva av däcket!



Jag å Lena å Ronja åkte till mamma å pappa
och åt lunch i det fina vädret



mimsig fisk=)



Ronja å mormor



ha ha ha ha toker



toker igen



den vackraste bebisen i världen



hur kan man älska någon så



Min pappa i sin Leotröja som vi köpte
i thailand å Leo



Pappa med sin NYA trappa....eller vänta...det
är inte pappa..det är en skådespelerska som
spelar pappa ju ;)



Vi va hos Emil å Sandra å kolla på film..
Emil å Chilli fikar



vattenmelon i hela knät


Nu ska jag ut å njuta av solen!!!
Bye bye Ha det BÄST!!!

5 kommentarer:

lillan sa...

Hon är inte bara lik sin pappa, på vissa foton ser hon ut som sin mamma som bebis så de så.Jätte söt mao.Kram.

Farmor/Suzanne sa...

Ja jag håller med dig lillan, nu börjar hon bli mer lik mamma! Men vad det är roligt att se alla dessa kort. Ni ser nog inte det på samma sätt som jag ,ni ser ju hene i verkligheten,jag menar hur hon ändrar utseende. Titta på första korten som mamma tagit och på dessa nya. Men jag kan inte fatta att hon är 8 veckor idag!! Fast när man ser dessa sista kort verkar hon äldre!Så undebart söt!!Hälsa o krama henne på hennes stora dag!
Farmor

Lena sa...

Sötaste lillstrumpa =) hela 8 veckor..
Tur att du hade med dig regnskyddet på våran mysiga promenad =)
Pusssss

Eva sa...

Åh vilka fina bilder på dig och din familj!! Stort grattis till lillstrumpa!! Redan 2månader!! WOW!!

Äntligen bilder på det fina bäddsettet... snyggt med döskallar ju!!
Hoppas vi ses på tisdag!!/ Kram EVA

Pernilla sa...

skall bara tala om för MIN LILLASYSTER att hon har 2 häng mattor i min källare med ställning till..... Har du glömt av dom??
kram