söndag 19 juli 2009

Ronja 8 veckor



I fredags kväll lämnade vi våran prinsessa hos mormor
å morfar å åkte ner på Åsa-kalaset ( för er som inte vet
så är det den stora staden Åsas egna göteborgskalas eller
vattenfastival med iallafall 2 öltält)
Arvingarna uppträdde å vädret va kanon!!!
Jag tror att jag BARA kolla telefonen sådär 1000gånger
för att se om mamma skulle ringa hem mig för att
Ronja inte klarar sig utan sin mamma...men NÄ..
hon hade visst skött sig perfekt=)
Härligt, även om jag längtade ihjäl mig!!!!

Grannens pojke Pontus kom å hälsade på Ronja



Dom lekte lite i Ronjas gym



Tittut i slowmotion gick hem hos lillstrumpa



Pontus tränade även agility med Chilli...gick sådär...
en dl mat i tunneln.. så hon stanna där inne
hahahaha



Så fina...kanske blir ngt där när Ronja e 20...då
e Pontus 28!!!



På sin 8 veckorsdag får man paket av mormor



men morfar får hjälpa till å öppna



Fin body å strumpor (matchar Benjis kläder Ida)



Nu har vi bytt ut hennes garderob...alla 56 kläderna är
nerpackade( lite sorgligt att dom inte ska användas mer)
och 62 kläderna framplockade! Denna
fina stjärnbody kommer från mostrarna!!!!!



Nåt annat stort hände på hennes 8 veckors dag.....
Vi bytte blöj storlek!!!! Stora tjejen har strl 3 nu!!!



Chilli hjälper mamma att rensa ogräs



Problemet är att hon plockar ut allt igen;) haha



Blomstertjejen=) Min bebis



Morfar passa Ronja nästan hela lördagen..dom hade djupa
allvarliga samtal



goa dom e...Ronja gillar sin morfar



Av morfar fick hon v75:or i 8 veckors present,
men ingen miljon på dom:(



men hon va lika glad för det!!!



Gillar å ligga hos sin goa mormor



Andreas ville börja gymma lite. Hihihi tror det är för
tungt för honom..Stickan=)



Alla vill fota våran docka...och tyvärr så
blir det ett å annat kort på hennes tjocka mamma
oxå!



PÖSS PÖSS hon har dom goaste pusskinderna
i världen!!



nappen i handen å tummen i munnen!!
VÄRLDENS SÖTASTE BEBIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 kommentarer:

Lena sa...

Ja herregud ... hon är världens sötaste bebis =)

Anonym sa...

Skulle lägga mig o läsa, men kunde inte vänta tills imorgon för o kika hit(vadå nyfiken av mig?) Älskar er mina sötnosar. PUSS.

densamme sa...

Ovanstående kallas lillan.:)

Farmor/Suzanne sa...

Ja jag håller med er alla! Hon är verkligen världens sötaste!
Det är så underbart med denna blogg! Men Lotta jag vill ha lite oftare, jag är väl inne ett par ggr om dagen för att kolla. Och varje gång när jag ser att det är ngt ny blogg blir jag lite pirrig i magen. Nu satt jag i telefonen och pratade och samtidigt gick jag in på bloggen , och ser att det var en ny inlagd. Men jag väntar tills jag lagt på ......då tittat jsg och njuter! Tack Lotta för att du ger mig dessa underbara stunder!
Kram svärmor

Lotta sa...

ja du älskade svärmor..jag tror inte jag hinner blogga oftare=)
Hoppas du klarar det...
men vi kommer ju snart!
Inte ens 2 veckor kvar nu!!

Vi LÄNGTAR!!!

Kraaaam