söndag 12 juli 2009

myshelg!











Våran bebis kan vara ledsen, det e sant!
Men en sån otroligt söt ledsen bebis




sötaste underläppen ;)



så lik sin pappa



sen e allt bra igen;)



Vi hade en dejt med Jennie å Bella i fredags!
Riktigt mysig dag.. promenad, vi åt lunch med Jennies man,
men han dumpa vi sen för shopping på kungsmässan...
om nu en påse godis räknas som shopping, för
det va det enda vi handlade, stackars Ronja kommer aldrig lära
sig hur det ska vara på ett köpcentrum...jag MÅSTE skärpa
mig!!!



På kvällen åkte vi hem till Jennie å Petter...
Grabbarna hade spritfest;)
Jag å Jennie hade godisfest=) eller ja...Jennie hade
lite vinfest oxå=)
Här e Jennies trevliga man Petter


hela gänget... en riktigt trevlig kväll hade vi



Ronja hos pappa


hon gillar å sitta nu...7 veckor "FYLLDE" hon i fredags=)



Fina Jennie å Ronja



Jag å Ronja...pigga som mörtar vid halv 3 på
natten=)



På lördag morgon kom Ronjas farfar å Ewa
med bulle! Det va jättemysigt å go bulle och present(en fin dress)
till Ronja hade dom med sig oxå!




han e ju farfar till Chilli oxå



I lördags kväll va vi bjudna till Eddy å Caroline




Eddy the grillmaster



FylleJonas=)
Kolla utsikten...dom bor på en udde vid en sjö..HEMSK
utsikt med sjön på 3sidor av huset...BLÄ




deras söta son Elton



och deras söta prinsessa Ebba



Eddy å Caroline!



Hur kan dom leva såhär?



Ebba i sitt fina rum!



Eltons coola drakrum



men usch vilken uteplats.....buhuuuuu jag vill
oxå bo där...undrar om dom märker om jag flyttar in?



grabbarna myser..å sjön syns igen!!!



Ebba å Chilli



Undrar va Caroline jobbar med???
Smygreklam!!!



gruppfoto...men Chilli bara njuter av utsikten;)



En annan utsikt Chilli njöt av



måste vara hemskt med det stora runda fönstret
å SJÖN som utsikt....Jisses...den där sjön är ju överallt!!!!!
Jag hade kännt mig förföljd.
JAG VILL HA ( men säg inget till dom, jag har planer på att sno,
helt plötsligt bara utan förvaning)



Våran översociala tjej sov hela kvällen! Det e jobbigt med
alla sena kvällar...hi hi



3 kommentarer:

lillan sa...

Jättesöta foton på Ronja som vanligt.
Var glad att du inte har sjön omkring ditt boende... sjön suger, man blir så hungrig säkert därför dom kör med herbalife för att inte bli feta... hur kul e de i längden,hi hi.

Lena sa...

Åhhh mysigt =)
Jag vill med bo där .. söta söta Lillstrumpa I love massor

Cilla sa...

Men hua mig !! Hur fan kan man bo sådär? Jag fattar inte hur männsikor vill bo i stora, luftiga hem med så mkt natur runtomkring??- när man kan bo med en väg precis utanför? man kan hålla kolla på grannar när man inte har nåt att göra.. hallå? inte såå kul att lixom kolla om det simmar fisk i vattnet.. ?? Nä, tacka vet jag en trea mitt i lilla Norrtälje, längtar redan dit..

(ps, Ronja.. :) måste jag säga nåt mer... ?? )