måndag 6 juli 2009

Slottskogen











Igår åkte vi till slottskogen med Sandra ,Emil å lilla T(h)ea
Perfekt väder att knalla runt i! Det va en riktigt mysig dag

Strax innan vi åkte! Mina bebisar


När vi väntade på familjen kom en gammal man,
han hade nya sommarmodet....kolla skorna?!?!?!
Kunde inte låta bli att ta en smygbild
klicka på bilden så blir den större!!



När vi stod där å vänta så kom Niklas och
Ida och deras JÄTTEFINA
vita herdehundar Texas å Håkan



Ida pratar i telefon;)



Håkan tror jag...Texas hade nog svart näsa?
Eller va det tvärtom??



Emil kollar bensinpriserna



Sandra tankar



Näää Emil...man kan inte fylla på vatten i pappershållaren



Varför??? Jag fattar inget? Helt obegriplig skylt



Fika paus...



En glass efter maten..MJUKGLASS...Jonas gillar verkligen
droppandet



Chilli fick glass i håret



syns rånet? Jisses va den rann



Chilli fick min



Hon hade inte så ont av en rinnig glass



ha ha ha ha ha



Emil cooolast i stan



Sandra fixar frissan



Inte en gång får vi köra barnvagn
jag å Sandra...jo hon fick det en gång
i den BRANTASTE uppförsbacken =)



Ronja



Vi tänkte åka till Lygnern efter slottskogen...
blev film å Pizza istället!!!



TITTA...Ronja kan hålla huvudet
JÄTTEBRA nu



Första flaskmatningen gick kanonbra!!
Jag fick mjölkstockning å 39 grader feber igår kväll!
Då pumpa vi å mata flaska....Hon tog den direkt..



Lite bonus mys bilder på MyyyyyysRONJA




Hon e go



På sin favvoplats

3 kommentarer:

Lena sa...

Sicken trendig gubbe, ska genast köpa mig ett par såna skor =)

Äta mjukglass i denna värmen (smart) ha ha ha

I LOVE LILLSTRUMPA <3

Farmor/Mamma/Svärmor sa...

OHHHHHHHh jag längtar så efter Barn,respektive och barnbarn!!
Den lilla underbara Ronja ändrar ju sig jättefort nu! Skynda er o kom innan hon blir för stor!!

Farmor sa...

Nu när jag tittar igen!! (Jonas förlåt) men dessa underbara ögon kommer från hennes mamma!!
Men mun och kinder från (förlåt Lotta)sin Pappa