torsdag 18 februari 2010



Hej igen!
Jag är SÅÅÅÅ nöjd med mitt viktväktande!!!
Nu har jag bara några kilon kvar=)
Ääääntligen kommer jag i mina gamla jeans;)
Och det känns så skönt...många har sagt till mig att
höfterna aldrig återgår till det normala...HA HA det har dom nu!!!!
Å sen fick jag suverän hårkvalite under gravideteten, det
blev jag oxå tillsagd att det kommer trilla av å bli blaj
igen....HA HA det har det INTE=) Å det känns
superskönt=)
Denna viktväktar veckan har vart suuuuper!
I tisdags va fettisdagen! Jag älskar semla, brukar äta
1 varje dag så länge dom finns! Nu blev det bara
1 st i tisdags!! 16 points kostade den mig! Och för
er som undrar får jag äta 29 om dan! Men va
inte oroliga! Jag räknade in den i min dagsbudget=)

Jonas försöker dölja vad han äter...men kan ni behålla
en hemlis??? (det är en SEMLA;)
Jörgen ska jag ALLTID äta semla med...för
han äter inte mandelmassan! Den fick jag å Pernilla...JIPPIE
Så egentligen äter
inte Jörgen Semla...han äter en bebisbulle;)



lyckan e total



Vi har bestämt att Ronja inte ska få äta något
sött förrän på sin 1årsdag....men hon ville så gärna
fira semmeldagen! Så en liten klick grädde fick hon smaka!
Å mums mums den gillade hon!



RÖR INTE MIN GRÄDDE



lite till tack



ronja gräddnos



Chilli fira semmeldagen oxå såklart



Å till middag blev det Mango/curry räkor!!!



Å i måndags gjorde jag en jättegod kasslerpasta!
Se Lena jag kan matblogga=)



Jag,Pernilla å Ronja tog en tur till Ikea igårkväll!
Men allt jag ville ha handlat va slut! Så vi bara åkte runt å fjompa oss;)
Ronja gillar å ha mössa på sig! Denna tyckte hon va fiiiin




å denna va fiiin oxå



kanske lite för stor;)



hon har blommor i sitt hår=)



gillar!



att det e så kul å se ut som en rabatt



sen provade en viss person som inte vill vara
med på bild!! Det tyckte Ronja va kul....se garvet!



Så kul på Ikea



men ååå vilken fin soffa <3 den vill nog Jonas ha!!



Jag vill ha denna trädfotöljen! Det får jag säkert för Jonas!
för han e en snäll omtänksam kärleksfull å alldeles underbar kille;)



sen blev det middag på Ikea....Viktväktar middag...NOT!
Pernilla ville nog ha Ronjas Banan/mango för den
innehåller nog inte många points=)
Måste bara ge ett STORT + till Ikea....när man köper varmrätt
så fick vi mat till Ronja GRATIS!!! Å våran mat kostade 35:-
HEJJA IKEA;)
Å så barnvänligt det är där...med haklappar,skedar, tallrikar,micro...ja ALLT
får man låna i lilla barnhörnan=)
*oooops....glömde sudda min fiiiina syster*



Min älskade jobbarkompis å vän Maria ringde å
tyckte att jag skulle komma å rida hennes häst!!
Det va riktigt mysigt! En sån go prins han e "Sebbe"
Å go lunch å trevligt sällskap! En jättetrevlig dag har jag haft!!!



mysigt å rida i snön



söt



å vi HOPPADE oxå =)



å busade lite;)



han e en riktigt trevlig prick!!



vi tänkte Ronja skulle få sitta på...
Det ville inte Sebbe;( En sån liten på min rygg...
Nej tack!
men pussas...det ville han



Å vilken fin mössa



Ronja gillar hästar! pussas å klappar GÄRNA <3


Ronjas farmor bor på Gotland å hon älskar videosarna (stavas å heter så;)
som jag lägger upp på Ronja! Ett bra sätt för henne att följa med i utvecklingen!
Så här Suzanne (och alla andra) kommer det.......
VIDEOS:


Ronja har fastnat för ETT barnpogram! Händige Manny! Det visas på söndagar och hon
älskar när det visas! Jag har beställt 2 st dvdfilmer på svenska...för jag hittade bara på engelska
på nätet!

Original Video - More videos at TinyPic


Det e roligt med hundar som busar å låter=)
Dom lät MYCKET mer innan jag tog fram kameran....Å Ronja skrattade så hon tjöt!
men som alltid lugnar dom ner sig när man ska filma:(

Original Video - More videos at TinyPic


Ronja leker flygplan

Original Video - More videos at TinyPic



Stackars lilla Kenneth :( Ronja är en hundplågare....fast han tyckte det va lite kul=)

Original Video - More videos at TinyPic


GOODBYE så länge!!!!!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag älskar att vara på IKEA med Ronja, hon är för rolig och flörtar med alla ;) SÖTAST I VÄRLDEN!!!!!

Farmor/Svärmor/Suzanne sa...

Tack snälla Lotta, det är lika underbart varje gång att få se Ronja.

lillan sa...

Vackraste ögonen i världen har hon. Ronja alltså....