tisdag 9 februari 2010


FÖRLÅT FÖRLÅT!!!
Jag har vart en usel bloggare & jag har inte
ens något att skylla på!! Jo kanske...jag har vart lite trött...
och lite envis huvudvärk på kvällarna! Men inte
farligt...knappt så man inte kan skylla på det=)
Men Cilla....jag hatar att göra dig besviken! Så här
kommer lite uppdatering:

Jag har gjort iordning Ronjas fotoalbum



klippt klistrat å skrivit



Å ett stort fotoalbum...från hennes tid i magen å fram till nu



Å hennes "mina första år" är uppdaterad (den som står i bakgrunden)



I lördags kväll fick vi ett ryck jag å Jonas!
Åkte å lämna Ronja hos mormor å morfar
å tog en göteborgs-sväng!! Det va jättemysigt;)
Mormor fick det goa morgonmyset med prinsessan!!!



Sen har vi köpt en ny gåstol till Ronja! Hon e supernöjd med
den!



den gamla är nerpackad å såld! Tillsammans med bumbostolen!



Hon är såååå lik sin pappa



Sååååååå lik sin pappa ;)



jag å Ronja satt å gosa i soffan....det slutade med att
vi satt upp å sov=)



Så mysigt!



Såhär fint är vårat kök nu!!!!!!!!! Imon kommer
dom å sätter upp vårt nya! Hoppas hoppas det går fort!



Visst e det snyggt? Om nån vill ha inredningstips ring till mig!



Här e mitt nya fina kök med kombinerad tvättstuga!
Det är så LYXIGT där inne! Det finns vatten...Wiiieehheee!!
Jag DÖR va smart! Även Ronjas skötbädd får plats!



Här e resten av vårt kök=)



Å i söndags gick kaffekokarn sönder!!!!!!!
Men det fixa Jonas snabbt! Åkte å köpte en ny fin=)




När jag grejjade bland Ronjas kort
hittade jag ett kärleksbrev från en av mina beundrare!!
Nämligen Peter Siepen <3 <3 <3
Så detta har jag hängt upp på vårt kylskåp! Inte
så poppis :( Men men...han är faktiskt mitt "frikort"
Det måste man ha ett i varje förhållande=)
(en liten hemlis: kortet fixade mina älskade jobbkompisar
en dag när Peter S va där..å jag va inte där....å alla vet att han e
min stora IDOL!!! GULLE dom)



Fast här e han! Mannen med stort H!!! Han visar gärna upp sig
oxå!!! Precis som killen på bilden ovan! Dom e för lika dom där=)

EN VIDEO:

Idag blir det bara en video! Men det kommer fler inom
kort




Hej hej sålänge....jag lovar vi ses
snart=)

3 kommentarer:

Cilla-Glad sa...

Tack tack!! ÄNTLIGEN!!! så nu kan ja leva en vecka till! Jobbigt det där med köket , men jag tror att det nya blir fint fint !( har ingen aning om vad det blir bara att jag tror att det blir fint fint! )
Peter Siepen du, det var inte dåligt! :)
Nä är princessbatteriet uppladdat, dax att snooooza så man kommer upp i morgon.. Nyfiken på köket, är det snygga hantverkare så fota lite så jag kan få dreggla.. need it!

Lena sa...

Det ska bli spännande att se erat nya kök..
Men annars har du ju löst det ganska bra , ha ha
=) Pusssssssss

Martina sa...

Heej!

GUD vad du är duktig med album o grejor! :-) Önskar att jag var lika kreativ... :-/

Spännande me nytt kök!

Viljah har storlek 74 i pyjamaserna bara. Inbillar mig att dom är skönare när dom e lite för stora :-) I käder har hon 68 fortfarande.

KRAM