måndag 15 februari 2010

Anna & Andreas har fyllt år så i lördags va det fest!!!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS till dom
Vi hade riktigt trevligt som alltid....mindre trevligt i söndags!
Jag hatar att vara bakis!!
Ronja sov över hos mormor å morfar
å vi hämtade inte henne förrän kl 1! Det va skönt!
Tack mamma å pappa för att ni alltid finns
där för Ronja!

Kvällen hos A & A började bra med en
vattenläcka i badrummet! Andreas hade
gjort rent å sen klarade han inte av att
få ihop det igen=) Det är inte så lätt när man
har intelligens som en 3 åring;)




oj då vad han tar i



Hmmmmm hur ska vi lösa detta???? Undrar om det
finns några riktiga MÄN på denna festen???




sådär...då va det löst! Allt går med silvertejp!!




Det va mycket folk å det bjöds på jättego paj som
Anna fixat! Hon e grym på att laga mat!!




här e jag om nån undrar;)



Christoffer å jag kunde inte hångla eftersom han va förkyld...
så detta va det närmsta vi kom hångel=)




men det gjorde inget....för jag hittade Charlotta istället!



vi passar ihop tycker jag




å se så glad hon blev=)


här e gänget som blev kvar till sist....halv 5 va vi hemma



???? har han inte egna busar?



en nöt till en nöt ha ha ha ha



på vägen hem stanna vi på shell! Jonas fråga om jag å Emil ville
ha ngt....vi valde varsin 88:an.... Jonas kom ut med en korv till
sig...då ångrade vi oss.... men då va det försent;(



söta Emil körde in oss på kvällen & hämtade oss på natten!



Jonas: ser du den skylten där framme....den betyder att det
kan komma älg....så kör försiktigt Emil! Men jag hjälper dig...
du behöver inte vara orolig



Å igår bjöd Jonas syster Jenny å hennes familj hem oss på
middag!!! Potatisgratäng å stek.....INTE VIKTVÄKTARvänligt...
men ÅÅååå så gott!!! Jag åt för 4
Å till desstert blev det marängswiss(stavas så)
det åt jag för 4 oxå!!!!



Ronjas kusin Wilma gillar oxå efterätten!
Den blå tallriken e min;)



så skulle vi ha ett fint kusin kort!



kanske om du lyfter upp henne?



eller inte???



Ronja e nöjdast i stan



kusin Oliver å Chilli tvinga jag dit oxå



Alla tröttnade på mig så jag gav upp!!!!!!


Hoppas ni alla haft en bra helg!!!
KRAMIZAR

1 kommentar:

Lena sa...

Paj, ostbågar, vin, glass & marängswiss !!!!! & semla hörde jag något om ..
Det är inte v.v vänligt ..
Pussssss