lördag 13 februari 2010

Hej alla glada!

Det har hänt något STORT.....något
JÄTTESTORT!!!! Ronja sa MAMMA i torsdags!
Jisses va jag väntat på det!! Pappa Häst vov å massa
annan skit har hon tjatat om i flera månader....men nu
äntligen kom det ngt vettigt ur hennes mun!!!!!
Lyckan e total=)

NU ÄR MITT KÖK KLART!!!!
Å va det är skönt med nytt!!! Allt är såååå fräscht!
Det är verkligen JÄTTEFINT!
Vill bara att ALLA ska veta att proffsrivar Joakim va här
å hjälpte Jonas att riva köket å vi hade ALDRIG å då
menar jag ALDRIG klarat oss utan hans hjälp;)
Jonas hade säkert hållt på än idag
om inte snälla snälla JOAKIM NIKLASSON hjälpt oss!
Vi är dig evigt tacksamma!!!!!
(är du nöjd nu Jocke??? stackars dig... det va
absolut inte meningen å glömma av å
nämna en så viktig person som du;)
Tyvärr har jag ingen bild...för jag va inte hemma när
köket revs!!!
TACK TACK JOAKIM!!!!


En liten bild på Ronja å hennes toyboy Anton 6 månader




jag å Pernilla va å handla...men croissanter på
burk??? det vågar inte jag testa!



men dessa...va bara tvungen!!!!!!!!!!!!


vi var hos mormor å morfar....plötsligt låg en sked
på golvet...FÖRSTÖRD!!!



oskyldig?????



Kaos



tur att spisen funkar iaf



hacka grönsaker



Ronjas skötbädd funkar bra som tallriksunderlägg



det kändes lite som om man campa



vi har fått go mat hos mamma å pappa med!!! Lillasyster
Lena e ju så duktig på att matblogga...så jag tänkte göra detsamma!!



på babysimmet har min tös avancerat till "fri torped"
vilket innebär att hon nu bara dyker på eget initiativ!
Å själv från kanten om hon vill



å det ville hon=)
tur att jag fånga upp henne när hon kom simmandes



simma simma simma under vattnet





se där snart klart



KLART!!!!!!!!


KLART KLART KLART


MASSOR AV VIDEOS:


mammamammamamma

Original Video - More videos at TinyPic

säg mamma:

Original Video - More videos at TinyPic


Ronjas nya lek som hennes pappa lärt henne=)

Original Video - More videos at TinyPic

Pussa Chilli:

Original Video - More videos at TinyPic


Det nya köket:

Original Video - More videos at TinyPic

Jag glömde:

Original Video - More videos at TinyPic




HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ

3 kommentarer:

Lena sa...

ooooo så fint köket blev =) å söta söta underbara Lillstrumpa hon är världens finaste .. Pusssssss

Lola & Amanda sa...

Vad skoj att hon börjat säga mamma =) Förstår att du är glad över det ;) & skönt för er att käket är klart.....

cilla sa...

vad fint köket blev!! Arga leken var ju bara föööör kul!!! :) nog hörde jag mamma med!!!