tisdag 16 mars 2010

Många många bilder blir det nu=)
Ronja har haft en lite jobbig start på veckan med förkylning
å feber... men igår såg jag en STOR kindtand på väg!!!
Å idag såg ja en till på ANDRA sidan!
Stackarn...hon har ont;(
Hon har fått 8 tänder nästan helt problemfritt, men denna
tanden, den gjorde ONT!!!

Ronjas pappa har köpt nya skor till henne=)

vita joggingpjucks...hennes första skor=)



På måndag blir Ronja 10månader... å i 10månaders
present fick hon av sin moster Pernilla.......CONVERSE!!!!!!



ASCOOOLA....Tack snälla moster Pernilla!!



Å av sin älskade mamma fick hon dom FINASTE
skorna=) De ska börjas i tid.....3 skor vid 10 månader...
undrar hur många par hon har vid 10 år??



FINA FINA FINA



FIIIINA



vi ska ut å åka



lilla goa


vi hittade ett "barnfik" i gbg! Sandra,Thea, jag å Ronja



bffs:en



Nääää pappa....man ska inte slänga bajspåsar
på snöhögarna!! Undrar om han börjar bli senil?



promenad i solskenet



I lördags titta vi på melodifestivalen hos Pernilla å
Jörgen....men dom vill inte vara med på bild...så det blev
bara en liten pyamasbytarbild=)



å va hittade jag???? EN TOMTE!!! mitt i
våren???????? Skärpning!!! =)



I söndags gjorde Ronja sitt första besök på Hard Rock!!!
Hon fick ballong!! Där va verkligen barnvänligt!!



pappa å Ronja läser om alla kändisar



Ballongen....inte alls turistigt=)



Emil å Sandra va här å titta på
världens sämsta film!! Snygg stil!!! Sover han?



men jisses....hoppas det inte är vi som är tråkiga...utan filmen;)
(foten tillhör mogna Emil)



Emil har dukat!! Han tyckte det va fiiiint!


ett hopp tebax till fiket... jag orkar inte byta plats på alla
kort så nu blev det så=
Dom hade en jättebra lekhörna för barnen



söta Thea



Ronja ska ringa hem...SNYGG STIL



å kompisar fanns det där oxå



lek lek lek



här va kul=) Dom säljer barnmat på burk...barnsmörgåsar....
barnpajer....blöjor... ja allt!!!! Ett kanonfik



prinsessan


4 tänder där nere




hur snabbt snappar dom upp saker??? Ronja
har börjat "prata" i telefon=)



hallå hallå!



måste bara visa.....BENVÄRMARE




hur gulligt e det??? JÄTTE!!!



kan stå NÄSTAN själv




vi vill inte vara med



hallå...vill du ha en puss???



snällllllla?



nja?



okej då!!! Kolla Chillis lilla tungspets=)



mums mera



här får du låna min boll=)


VIDEO:




se va hon kan:

Original Video - More videos at TinyPic


KRAAAAAAAMAR

5 kommentarer:

Lena sa...

Fiiina skor, fiiina benvärmare, fiiin Lillstrumpa...
& visst va ballongen till dig ?
ha ha Pusssssss

Pernilla sa...

snälla älskade Lotta, jag kan väl inte plocka bort min hustomte, glöm inte blogga den jag har året runt på altan på framsidan....
Alla bör ha en hustomte!! ;)

PA sa...

Kolla på bilden efteråt. Vad har jag i handen????

Lena sa...

Du får inte ljuga i bloggen Lotta =) Pappa har ju påsen i handen...

Lotta sa...

oj då...förlåt;)