måndag 22 mars 2010

Heeej hej hej!

Idag e en STOR dag! Ronja "fyller" 10 månader idag
HURRA HURRA HURRA!!!
Hon har fått massa bondgårdsdjur av moster Pernilla
som jag inte fotat...för jag fick inte med mig dom hem!
Men fiiina va dom!
Vi va på bvc imorse! 9610gr vägde hon
och hon va 75cm lång!!! Helt perfekt;)


Paket från ÄLSKADE GOASTE mormor!!!!!


En musik telefon...så fin



ringer pappa



hon gillade den VERKLIGEN!!! TACK mormor!
( morfars 10månaders present kommer längre ner)



I Fredags va jag å Ronja hos Veronica å Manfred
å möööös!



Ronja blev lite kär å ville pussas;)



å gosa



Manne i Ronjas benvärmare=) GULLIGT!



Ha ha ha Manfred hittade en perfekt pall=)



Bekvämt!



Jag har jobbat i helgen!!! Jag ÄLSKAR mitt jobb!
Det är riktigt kul å komma in å gästspela lite!
Söta söta Terese har köpt en ny FIIIN väska!!!
En sån önskar jag mig JÄTTEMYCKET
om nån har svårt att hitta present till mig
när jag fyller år!!! Dom finns i massor av snygga färger å former!
VILL HA VILL HA VILL HA! ( å en plånbok oxå vill jag ha ;)



En kram till mig!!! Dom e för goa;)



mitt skåp va ockuperat så då tog jag
över en annan jobbarkompis skåp



terese ville oxå flytta in där men blev lite rädd...
stackarn!



Så nu e det "VÅRT" skåp Johanna ;)



När jag slutade så skulle Jonas hämta mig på jobbet!
Men han å Emil å flickorna va på kungsmässan (shoppingcenter)
å fika... så jag fick ta en 40minuters promenad till dom!!!!!!
Så här rolig väg å väder å gå i...varför sa jag att jag kunde GÅ?????



tra la la la la ser inget SLUUUUT!
VARFÖR sa jag att jag kunde gå?????????????


Hon fick massor av ankor i 10 månaders present av morfar!
Morfar vann ankjakten!! Äntligen en rosa anka till Ronja!
( på babyproffsen...tack för tipset Madde)
Såhär gick det:

Original Video - More videos at TinyPic


Så här tar sig Ronja fram....man ska inte vara som alla andra;)

Original Video - More videos at TinyPic


från ett annat håll=)

Original Video - More videos at TinyPic

Ronjas morfar skickar massa mms till henne, å hon ÄLSKAR dom, hon gör hela imse vimse
när hon tittar på denna...se Lenas blogg:

Original Video - More videos at TinyPic


Ett till mms från morfar:

Original Video - More videos at TinyPic


Denna videon skickade min pappa...EJ till Ronja stod det...men jag höll på
att skratta ihjäl mig, så då måste jag ju dela med er till er andra:

Original Video - More videos at TinyPic

Det roligaste som finns...... å Chilli e glad=)

Original Video - More videos at TinyPic

Eller så kan man göra så här...ha ha ha

Original Video - More videos at TinyPic



BYE SOOLONG AJÖK


4 kommentarer:

Pernilla sa...

Vi har världens sötaste pappa och världens roligaste, sen har vi världens sötaste Ronja, hon är så SKÖN!!!!

Lena sa...

Heja rosa ankan...
Pappa är sååå rolig..
& Ronja är världens sötaste =)
Puss Puss

Farmor/Suzanne sa...

Eran pappa har vekligen tagit detta med morfars´skap på allvar, lika underhållande att se varje gång, ni får väl säga till honom att göra en egen blogg!
Och varje gång jag ser en ny uppdatering av bloggen blir jag överlycklig! Och nu får jag snart se mitt barnbarn i verkligheten!!LÄNGTAR!!! Kram

Morfar/Janne sa...

Tack Zusanne. Här gäller det att lura Lotta varje gång så att jag får träffa Ronja varje dag.Jag har mina små knep som hon inte fattar.
Jag har en liten blogg men inte på nätet.