torsdag 7 januari 2010


Hej alla glada!
I måndags va jag på viktväktarna....jag har gått ner 1,4 kilo
till nu!!! så 5,6 kilo på 7 veckor....JIPPIE!!!!
Det är riktigt roligt, å så lätt=) Snart snart passar nog mina
kläder igen, det ska bli så skönt!

Ronja är nu 7,5 månad. Det händer så mycket med henne....
jag säger MAMMA...hon säger PA PA...grrrr
Hon kryper fortfarande inte...hon hatar att ligga på mage! Blir jättejätte
arg!!! Men vi stressar inte..det kommer när det kommer!


Det är kallt kallt kallt å massa snö!!! Det tycker vi e mysigt!
Chilli gillar snön....
Bäst å ta på sig ordentligt när man går ut




Det är viktigt å synas i mörkret...eller hur pappa?



Ronja har fått en pulka av mormor å idag tog vi en
pulkatur



Så fint väder å perfekta vägar att åka på!
Ronja tyckte det va kul



här kommer vi i full fart;)



puss-paus



mormor fick köra oxå



vink vink



hon tyckte det va roligt att åka pulka =)



våran vintertjej



oj oj oj va dom gillar när jag ställer upp dom för
fotografering!!!! Livet leker JIPPIE va kul!!!
eller inte!



Då försöker vi igen....Nähä...det där tänker inte
Chilli ställa upp på;)



hemma å leker igen



VIDEOS:

En liten video på våran pulkatur:

Original Video - More videos at TinyPic


Det bor en rolig bebis i våran ugn...Ronja har fått en ny kompis;)

Original Video - More videos at TinyPic


Nu har en liten tjej lärt sig att man kan mata Chilli

Original Video - More videos at TinyPic

6 kommentarer:

Lena sa...

GUUUUUD vad hon är söt Lillstrumpa =)
Jag älskar henne massor ..
& er andra med såklart .
PUSSAR Moster Lena

madde sa...

Hihih va söt hon e lotta :) tiden går verkligen fort när dom e små, man hinner knappt me!

PA sa...

Snygg reflexväst. Som ny aldrig
varit utanför dörren?

Cilla sa...

Hihi, Vad duktig Ronja är att mata Chilli, men hon får passa sig lite så hon inte blir överkörd :)
Vilken lycklig liten tös som åker pulka...
Kram

Martina sa...

Heej!
Hahaha! Vilken TABBE! :-)
Jag ville dra bort ett helt år på Tindra nu när det är sån action i henne efter steraliseringen! ;-)

Himla söt bebis det bor i er spis! :-D

OJOJ nu ska Chili bli tjock när Ronja har lärt sig att mata henne! ;-D

Känner igen fotominen... den där med att slicka öronen bakåt och titta bort när kameran åker fram... Tindra e hopplös att fota... :-/ Fotona nu senast i bloggen är det enda bra vi har på henne sen ca 1-1,5 år tillbaka!!! Alla andra ser hon BEDRÖVLIG ut på!

I sa...

chilli har fått en ny idol tror jag