lördag 2 januari 2010

God fortsättning

Vi vill önska alla ett riktigt gott år2010
Hoppas det blir ett händelserikt lyckligt år för er alla!

Vi hade en riktigt lugn nyår, Jonas blev sjuk (förskyld å feber)
så vi fick ställa in våran middag hos Jenny å Andreas;(
Istället va vi hemma...lugnt å skönt...kl 24 gick vi ut
å la oss i spabadet å tittade på alla fyrverkerier!!!!
Så härligt å ligga i 39 grader i bara bikini med sin drink medans
grannarna stod fullt påklädda å huttrade i den 15gradiga kylan!
Helt fantastiskt hög mysfaktor!!

Ronja sov som en stock igenom alla tusentals bomber!
Å Chilli likaså! Det är så skönt å ha en
skottsäker hund! Jag är så glad att vi tränade skott med henne
som valp! Våran gamla hund Simson va hur skotträdd som helst
och nyår för honom va jobbigt=)
Trots att jag ÄLSKAR fyrverkerier så blir jag tokig
när folk ska smälla 3 veckor innan NYÅR! Varför inte hålla sig
till mellan kl18-02 som faktiskt rekommenderas?
Ja... jag säljer fyrverkerier på nyår..(kolla Lenas blogg om
våran vecka) Jag ÄLSKAR fyrverkerier....men jag tycker
alla borde tänka på våra stackars djur...
SKJUT MELLAN 18-02 på nyårsafton!!!

Vi har fått bilder från fotografen som va här å
fotade Ronja.... Dom är förstorade å hänger i våran trappa!
Han är grymt duktig! Kika gärna in hans hemsida: ianfoto.se



Här e några bilder som kom på min mejl från Fredrik
som han tog när vi firade jul hos Jonas pappa!


grymt söt



haha ja ja jag e glad iaf
Å här kommer bilder som e tagna av Ian:
Tiden går så fort...tänk att det är över
9 månader sen denna bilden togs!
Då låg hon där inne...lilla hjärtat <3 style="text-decoration: underline;">



min favvo....




gullunge





våran ängel



gos gos gos



såhär blev resutatet, vid våran ängelhylla=)



Vi ska även sätta upp
bilden på gravidmagen


GOD FORTSÄTTNING ALLA!!!!!
KRAMISAR!

3 kommentarer:

Lena sa...

åhh fina fina bilder.. Det är min favvo bild med =)
Pusss

Martina sa...

God fortsättning!!!!

Vilka FANTASTISKA bilder på Ronja!!! Gud vad roligt att ha!

Det låter verkligen inte fel att ligga i 39 graders vatten och smaska på en drink nyårafton!! :-D

KRAM på er!

Kristina sa...

Hej och gott nytt år!

Helt fantastiska bilder på söta Ronja.

Ingen dålig nyår heller - det måste ju ha varit hur mysigt som helst!

Hoppas vi kan ses alla nu nån gång i januari. Kan tänka mig att det har hänt en hel del med alla kidsen sen sist.

Kramar/Kristina