söndag 10 januari 2010

GRATTIS PAPPA!!!!
Idag är ingen vanlig dag......för idag e
min pappas födelsedag=)
HURRA HURRA HURRA


I torsdags kom Ronjas kompis Vilma förbi å lekte lite
stora tjejerna kan sitta å leka nu=)


Jag har slarvat så med mitt viktväkteri denna veckan!!
Jenny å Andreas va här i torsdags å käka middag...då blev det
även lite vin ;)
Cajza å Nisse va här i Fredags...då blev det oxå lite
vin;)
Å i lördags va vi hos Pernilla å Jörgen....då blev det
onyttig mat...och VIN=)
Och idag...kalas hos pappa.... å mamma hade gjort
sååååå god paj....fy fy fy jag har ångest.... så det blir inte kul å väga mig
imon ;( TJOCKIS Lotta is back=)

Vi va på my dog i lördags! Träffade Carin å Simon;)



Å Lena stod å såg glad ut=)...sen helt plötsligt så glömde jag
visst att jag ägde en kamera...för inte en enda bild
till har jag tagit???? Men Ronja tyckte det va
kul! Å massa gulligt staffefolk träffade vi=)



Å i lördags va vi hos Pernilla å där va SÖTA SÖTA
SÖTA SÖTA Lisa oxå



Å Emil va där



Och Julina.....hon hade med sig honom med stort H
Han va en jättetrevlig kille! Det där har hon gjort bra;)



passar perfekt ihop!



Julina hade "snopp-is" i sitt glas



va söta vi e;) jag passar perfekt ihop med dom=)



Å idag e den STOOOORA Dagen!!!!!! Min älskade pappas
födelsedag!! Vi va där å åt paj å massa gotta=)
Ronja lämnade sitt paket



Å Chilli fick träffa Kitty!!!


HURRA HURRA HURRA



Lena äter dammsugare



SÖÖÖÖÖÖÖÖT



SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT ;)




hundarna har busat så mycket att Leo tappat all sin päls....
så skönt att man har en hund som inte fäller;)
fast jag tyckte det va fint med vit matta=)



vovvarna fick busa en stund i snön



the staffords



prinsessan <3>


en räv har smugit sig in



Kitty hitta en pall!!! Då kan hon fånga snöbollen
först:)



min fiiiiiiiina sessa


SOOOOO LOOOOONG AF VIDERSEEEEN'


4 kommentarer:

Lena sa...

Ha ha ha ... Du é rolig du ..
Skrattade massa idag.
Pussss

Pappa sa...

Tack så mycket.Det var min sista födelsedag. Nu vill jag inte bli äldre.

lillan sa...

Fy så han säger får ju skrämsel hicka.Man får inte bestämma sånt så det så.

Lotta sa...

ja fyyyyy pappa!!!!!!!!! Säg inte så hemskt;( vet vad du menar men det låter illa;)